#2.Évad 3.rész Régi emlékek

Hajnali négykor gyereksírásra ébredtem.Átvánszorogtam Bonnie szobájába.Két óra múlva feküdhettem csak vissza mert akkora sikerült elaltatnom őt.De már nem tudtam visszaaludni.Ezért csináltam magamnak egy kávét.Leültem a kanapéra és néztem ki az ablakon.Eszembe jutott mikor, nem is olyan régen, lerobbant a busz a ház előtt.Én benéztem az ablakon és itt ahol most én ülök Harry egy lánnyal szórakozott.Még rágondolni is fájt.Jó érzés volt túl leni rajta.Valaki hozzáért a vállamhoz én meg felsikoltottam.Majdnem eldobtam a poharat.
-A frászt hozod rám!-szidtam le
-Te is azt hoztad rám amikor nem voltál mellettem ébredéskor.De miért vagy itt ilyen korán?-ült le mellém
-Felkeltem a baba sírásra és nem tudtam visszaaludni.-dőltem rá a mellkasára
-Én nem hallottam semmilyen gyerek sírást
-Mert úgy aludtál mint egy medve aki téli álmot alszik.
-Eszembe jutott erről a medvéről.Megvan még az a maci amit tőlem kaptál?-a kanapéra mutattam ahol ott ült
-Azzal aludtam míg nem voltál velem.-elmosolyodott majd komor lett az arca-Mi a baj?
-Amíg nem voltam veled-ismételte
-Mi a baj?
-Hamarosan turnéra megyünk.Nekem pedig nincs szívem itt hagyni titeket
-De azért majd meglátogathatunk?
-Vagy gyertek velem!
-Most komolyan?Velem még nem lenne baj de egy egy és fél éves gyereket akarsz utaztatni össze vissza?
-Igaz.Akkor majd időnként látogassatok meg.Jó?
-Persze.De mikor lesz ez a turné?
-Két hét múlva.Addig el szeretnék költözni.
-Tudod hányszor költöztem mióta ismerlek?
-Hányszor?
-Ha a következőt is beleszámolom akkor négyszer.
-Áhh nem baj.-legyintette-Már kigondoltam egy házat amit akkor láttam amikor neked kerestem.Csak az nagy volt.
-Nem tudsz róla képet mutatni?
-Háát.De interneten szerintem van.-elővette a laptopot és babrálni kezdett rajta.Majd felém fordította.Tátva maradt a szám a képektől.




 


 











-Hogy tetszik?
-Ez gyönyörű.
-Akkor hívom a tulajdonost és intézem.-megpusziltam
-Én pedig csinálok reggelit az üzletembernek.
-A kedvencemet ugye?
.És mi az?
-Még nem mondtam?
-Soha nem mondtad.
-Jó mert nincs is.Amit te csinálsz az kedvencem.-kinyitottam a hűtőt és csak tej meg néhány szem zöldség volt benne.A mellette lévő szekrényben semmi sem volt.
-Harry?Te mikor szoktál vásárolni?
-Ritkán.Inkább rendelek.-megráztam a fejem és bementem átöltözni.Összeszedtem némi pénzt és elmentem bevásárolni.Négy szatyorral tértem vissza.
-Szívem segíts elejtem.-azonnal ott termett és segített bevinni a kajákat.
-Jujj ezer éve nem ettem műzlit!-úgy tartotta mint aki kincset talált.
-Na látod!Még is tudom én hogy mit  szeretsz!-megterítettem és elpakoltam a dolgokat.Rendet raktam a konyhába.Ráfért mert szerintem egy éve itt nem takarítottak.Én is ettem.Mikor befejeztem Bonnie felébredt.Beszaladtam hozzá és átöltöztettem.Adtam neki enni, majd elhatároztam elmegyek vele sétálni.-mi lemegyünk sétálni.Nem jössz?
-Ne haragudj nem tudok menni.-félre rakta a gépét és felállt hozzánk.Engem hosszan megcsókolt, a lányunk arcára pedig nyomott egy puszit-Vigyázzatok magatokra.
-Rendben, szia.-felöltöztettem a babát és beraktam a babakocsiba.Elindultam a közeli parkba.Sok emlék köt ide.Sokat jártam ide még fiatalon,Harryvel és Emmettel.Szeretem ezt a helyet.Valaki hozzáért a vállamhoz.Felé fordultam és Emmett állt ott.
-Mond ezt mégis hogy képzelted?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése