20.Rész Szomorú igazság!

Elmosogattam de közben a levél járt a fejemben.Délután másra sem tudtam gondolni csak az apától kapott levélre.Átgondoltam hogyha elmegyek mi lesz, ha nem megyek mi lesz.Végül arra jutottam hogy elmegyek.Este azonban készülnöm kellett.Felvettem egy viszonylag elegáns, de az állapotomra nézve kényelmes ruhát:

Kisminkeltem magam a hajamat kiengedve hagytam.Éppen elkészültem amikor csengettek.Emmett elegáns ruhában állt előttem egy csokor virággal.
-Mielőtt bármit is szólnál fogad el ezt a virágot.-mosolyogva átvettem és beleraktam egy vázába.
-Mehetünk.-este nem egy nagyon drága étterembe de elegáns helyre mentünk.Sokat nevettünk és jól éreztem magam.Hazafelé már kézen fogva sétáltunk a kivilágított tó mentén.
-Még nem is meséltél nekem arról hogy ki a gyereked apja.-ezzel a mondattal elrontotta az egész estét
-Ez most hogy jön ide?
-Csak kíváncsi vagyok.
-Ha elmondom nem hinnéd el.
-De elhinném.
-Harry Styles.
-Jó vicc.Az igazat mond.
-Mondtam hogy nem fogod elhinni.
-Komolyan ő az apja.
-Igen, ő.De már nem szeretem.Lépjünk túl rajta.
-Oké.Nézd ott egy pad üljünk le oda.-helyet foglaltunk egymás mellett.Csöndben ültünk és hallgattuk a békákat.Emmett két ujját a állam alá csúsztatta és maga felé fordította a fejem.Közeledett felém míg össze nem értek ajkaink.ezután csak annyira emlékszem hogy mellette ébredtem.Mosolyogva figyelt mikor kinyitottam a szemeimet.
-Mi történt?-ültem fel
-A csókunk közben elájultál.Hazahoztalak és egész éjjel veled voltam.Készítettem neked reggelit is.-elkezdtem enni ő közben figyelt ami kicsit zavart.
-Ma el kell mennem valahova.-pattantam fel
-Hova mész?-állt fel ő is
-Ne aggódj sietek.-adtam neki egy puszit.Felöltöztem.Elindultam a levélben megírt helyszínre.Hamar odaértem.egy férfi aki nekem nagyon ismerős volt állt ott és kémlelte a tájat.Odamentem hozzá.
-Élnézést.Én egy bizonyos Bobby Horant keresek.Nem tudja ki lehet.
-Én lennék az.Várom a..-megállt és elérzékenyült.-Carly?
-Igen én vagyok.
-Hát eljöttél.-szorosan megölelt de ellöktem magamtól és a hasamhoz kaptam.-Mi a baj?
-Apa, terhes vagyok.
-Nagypapa leszek?-furcsa volt hogy úgy kezelt mintha tegnap látott volna.Pedig lassan 15 éve nem látott.
-Apa!Gyere üljünk le.-helyet foglaltunk.-Te 15 éve nem láttál és nem kerestél engem.Mi az oka hogy most megkerestél?
-Mert hiányoztál nekem.
-Nem!Ha hiányoztam volna hamarabb keresel.Nem kell nekem körítés.Igen terhes vagyok, igen nem vagyok a legboldogabb, de hülye sem vagyok.Mert egy ilyen helyzetbe csak akkor jössz ha valamit akarsz!
-Kicsikém!
-Nem kell nyálazni a dolgokat.Csak mond meg!
-Beteg vagyok.És donort keresek.Niallt nem mertem keresni mert tudtam úgy se jön el hiszen egy világsztár.De te, mindig is jó kislány voltál.Apuci szeme fénye.Tudtam hogy eljössz.-közel hajoltam hozzá.Éreztem rajta az alkohol szagát.
-Semmit sem változtál!-ellöktem magamtól és elindultam haza.
-Most így itt akarod hagyni édes,öreg apádat.-úgy tettem mintha meg sem hallottam volna és beszálltam a kocsimba.Amit még Harrytől kaptam csak nem említettem.Egyenesen Niallhez hajtottam.Nem ő nyitott ajtót hanem Liam.
-Szia.Niall itthon van.
-Szia.A szobájában de vele Erica.Én nem zavarnám.
-A francba.
-Valami baj van?
-Nem is kicsi.
-Okkar majd én szólok neki.-leültem a nappaliban és vártam.a bátyám alsónadrágban sétált le a lépcsőn és ideges volt.
-Mi ez a nagyon sürgős ügy?-a kezébe nyomtam a levelet.-Ugye nem mentél el?-beharaptam a szám szélét.-te hülye vagy!És mit csinált?
-Azt mondta beteg és ezért keresett meg.Én ott hagytam.Nem akarom többet látni.-kicsit ideges lettem
-Nyugi.Nem szabad idegesnek lenned.-nyomott egy puszit a homlokomra.-Viszont mennem kell vissza.-kacsintott
-Várj!Harryről tudsz valamit?-halkan kérdeztem.
-Szomorú és idegbeteg.-bólintottam és hazamentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése