18.Rész Szeretlek!

Jó érzés volt hogy Emily támogat.Ezzel az érzéssel léptem be a nappaliba.Csak Harry ült ott magányosan és bámult maga elé.Leültem mellé.
-Most mi lesz?-törtem meg a csendet
-Ne menj el!
-Én el szeretnék menni.
-Ahhoz láthassam a gyerekem majd ki kell utaznom Írországba?
-Igaz, de én ezt elhatároztam.
-Akkor veszek nektek egy szép házat ahol kényelmesen ellesztek és folytathatod az eddigi életedet.
-De.-szóltam közbe
-Ez mindannyiunknak jobb lesz.Kérlek.
-Miért tennéd ezt?-gondolkodott egy kicsit majd hirtelen megcsókolt.
-Mert szeretlek, hibáztam és mélységesen megbántam.
-De ha maradok vagy megyek el kell felejtened és csak kilenc hónap múlva kéthetente láthatsz.
-Mi?
-Ha megszületett a pici akkor kéthetente láthatod.
-Akkor maradsz?
-Igen.
-Már tudok is egy gyönyörű házat.
-Pár nap múlva költözhetsz.
-Már megint?Nem rég költöztem ide.
-Segítek és na aggódj, minden rendben lesz.-meg akart ölelni de elléptem
-Nem kértem a segítséged és nem akartam hogy megcsókolj!-visszamentem a szobámba

*Harry szemszöge*
Fájtak a szavai de a lényeg hogy marad.A baj még nagyon sok volt.Neki is álltam kutakodni a házak után.Rengeteg házat megnéztem.Csak estére találtam egy megfelelőt.Nem volt túl modern, de nem is szegény.Szerethető környéken volt és közel mindenhez ami Carlynak fontos.Az én házamtól két utcányira, Niallétól negyed órányira van.Belülről is megnéztem és nagyon tetszett.Holnap aláírom a szerződést.

Fenti fürdőszoba




Lenti fürdőszoba
Volt még egy szoba amit majd baba kap.De az üres mert nem tudom hogy lány vagy fiú lesz.Miután ezzel végeztem hazamentem.Az ajtóm azonban nyitva volt.Félve léptem be.A zene szólt a hálószobámból.Odalopakodtam az ajtóhoz.Egy lány feküdt az ágyamon meztelenül.
-Te ki vagy és mit keresel itt?Most azonnal öltözz föl és tűnj el de előbb válaszolj!-törtem rá.
-Én az egyik rajongód vagyok aki testvért akar szülni a jövendőbeli gyerekednek aki attól a csitritől van.-felidegesedtem.Megfogtam a kezénél és kidobtam a ház elé a ruhájával együtt.Ezek őrültek, gondoltam magamban.Lefürödtem és fáradtan dőltem be az ágyamba.Elnyomott az álom.

*Carly szemszöge*

csak ez a szó járt a fejemben.Ne tudtam aludni.Hiszen ha szeret miért tette?Ha szeret miért nincs itt?Ha szeret.. és ott volt a ha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése