19.rész A múlt rejt, de a szív nem felejt

A költözés óta eltelt már vagy egy hónap.Megismerkedtem a szomszédokkal és részmunkaidős állást vállaltam egy közértben.Egyenlőre boldogulok de egyedül vagyok és ez nyomaszt.
Szokásosan indult a napom.Felöltöztem, reggeliztem és ilyenek.Ma nem kellett dolgozni mennem így egy forrócsokival helyet foglaltam a nappaliban.Épp azon gondolkoztam hogyha fiam lesz mi legyen a neve.A lányt tudom de korántsem biztos hogy lány lesz.Csöngettek.Nehezen felálltam és kinyitottam az ajtót.A szomszéd fiú állt előttem
-Szia.
-Szia.Azt szeretném kérdezni hogy segíthetek-e valamiben?
-Ha társaságot tudnál nyújtani akkor azt megköszönném.
-Ha beengedsz nyújthatok.
-Gyere.-tártam ki az ajtót.Leültünk a nappaliban.Kínos csönd telepedett a szobára amit én törtem meg.
-Biztos hogy jó leszel a szórakoztatásra?
-Nem vagyok a szavak ember.-megállt és elgondolkozott-Viszont most kénytelen leszek beszélni.Már egy ideje figyellek az ablakból.
-Te kukkolsz?-háborodtam fel
-Nem, nem dehogy.Csak figyelni szoktalak ha a nappaliban ülsz vagy a kertben vagy.
-Szuper.És?
-És nagyon tetszel nekem.
-De neked barátnő van.-ráncoltam a szemöldököm
-Igen van, de már nem szeretem.
-Miért?
-Parancsolgat, folyton megsértődik.A cukiságból házisárkány lett.De nem is fontos.Eljössz velem este randira?-ösztönösen a hasamhoz kaptam.Mintha érezné hogy ne.
-Szívesen elmegyek, de nem baj ha nem leszek annyira szép?
-Te mindig szép vagy.Viszont most mennem kell-hirtelen felpattant és elviharzott.Még csak most értettem mit csináltam.Idegesen kezdtem el fel és alá járkálni.Nem olyanokért hogy mit vegyek fel, meg fog-e csókolni, hanem attól hogy miért mondtam ezt.Csak ő tud nekem segíteni talán ezért.Végül ebben maradtam.Készítettem magamnak ebédet, előtte kimentem a postáért és három dolgot egyszerre csinálva ebédeltem.Mikor elkezdtem olvasni a levelet és a közepére értem megállt a kezemben a villa.

Kedves Carly!

Eleinte nem fogom elárulni hogy ki vagyok.Csak a közepén.Öt éves korod óta nem láttalak téged.Mikor elmentél egy világ omlott össze bennem.Keresni kezdlek és már egy ideje minden lépésed figyelem.Nem várható el egy apától hogy elfelejtse a gyermekeit.Talán most már kitaláltad ki vagyok.De ha még se folytatom.Édesanyátok halála után leszoktam az alkoholról.Nem tudom mi lett veletek de nekem te is és Niall is hiányzik.Elviselhetetlenül fáj hogy nem vagytok itt velem.Pontosan ezért szeretnék veletek találkozni.Ha ennyit megteszel akkor holnap várlak a 4. és 5. körút sarkán, ha kell egész nap.
A te szerető édesapád!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése