#2.Évad 1.rész Örökké és mindig

*Két és fél évvel később*

-Emmett  hozd le Bonnie babakocsiját és tedd be a kocsiba légyszíves.
-Pillanat cicám csak nem találom a cipőjét. -Kiabált a konyhából(?)
-Abban biztos lehetsz, hogy nem a konyhában vannak. -Nevettem fel. -Kisétált a konyhából Bonnie fél cipőjével.
-Szerintem pedig bárhol lehet. -Lóbálta meg. -Amióta tud járni mindent felkap és elrejti.
-Több mint másfél éves. Mit gondoltál? -Mondtam mosolyogva. -Egyébként nem értem.Ilyenkor minden baba már kezd beszélni, de ő meg semmit sem mondott.
-Ez genetika.Lehet hogy az apja is későn kezdett el beszélni, tudod.-halkult el.
-Jó oké.-gyorsan feladtam rá a cipőjét.-Elmegyek bevásárolni, te addig szépfiú nyírd le a füvet.-csókoltam meg.A kicsit bekötöttem az gyerekülésbe és kocsikáztam a bevásárló központig.Ott beraktam a babakocsiba és a szokásos sorokat jártam.Elkezdtem keresni egy müzlit amit Emmett szeret, addig ott hagytam Carat.Mikor megfordultam egy srác térdelt előtte.Odaszaladtam és megütögettem a vállát.
-A húgodra vigyázol?-fel sem nézett
-Nem, ő a kislányom.-mondtam büszkén
-Nekem is van gyerekem.-sóhajtott
-Tényleg, és hol?-felállt
-Carly?
-Harry?
-Akkor ő..
-Igen ő.-értelmetlenül dadogott
-Édes kislány.Gyönyörű mint az anyja.Nem mesélsz róla?
-Mesélek de közben fizetek.-odatoltam a kocsit a kasszához.
-Hogy hívják?
-Bonnie Styles-elmosolyodott
-Most hány éves pontosan?
-Fél év múlva három.
-És nem lehetne hogy néha én is lássam.Ha téged nem akkor legalább őt.
-Harry figyelj!Nekem most ezer dolgom van.-kifizettem a vásároltakat és a parkolóba mentem.Harry némán kullogott utánam.Bonniet beraktam a gyerek ülésbe, a szatyrokat a csomagtartóba.-Én megyek mert várnak otthon, de még átgondolom hogy láthasd.
-Szia.-elhajtottam de ő ott maradt és nem mozdult.

*Harry szemszöge*
Nem érdekelt hogy mögöttem mindenki dudál.Idegesen megfordultam és belerúgtam az egyik kocsi kerekébe majd eszembe jutott valami.Fejembe húztam a kapucnimat és az x-faktor székházához hajtottam.Mivel az utolsó válogatási nap van három óra alatt bejutottam.Majd várakoztam.165998-as számot kaptam.Hihetetlen véletlen hogy pont azt mint néhány éve.

*Carly szemszöge*
Otthon kipakoltam és játszottam a kicsivel meg vacsorát csináltam.Vacsi után az első dolgom volt Bonniet letenni aludni.Majd fáradtan dőltem le a kanapéra Emmetthez bújva.Az x-faktort néztük aminek most van a válogatása.A színpadra feljött egy kapucnis fiú.Mintha ebben a ruhában lett volna ma Harry is.Mikor levette a kapucnit, már tudtam hogy ő az.
-Sziasztok!Harry Styles vagyok és azért jöttem ma el hogy bebizonyítsam valakinek hogy igazán szeretem.

Every night in my dreams 
I see you, I feel you That is how I know you go on. Far across the distance And spaces between us You have come to show you go on Near... Far... Wherever you are I believe that the heart does go on Once more... You open the door And you're here in my heart And my heart will go on and on Love can touch us one time And last for a lifetime And never let go till we're gone Love was when I loved you One true time I hold to In my life we'll always go on Near... Far... Wherever you are I believe that The heart does go on Once more... You open the door And you're here in my heart And my heart will go on and on You're here There's nothing I fear And I know that My heart will go on We'll stay Forever this way You are safe in my heart And my heart will go on and on 

-Harry!-kezdett bele Simon a tapsvihar után.-Én már elég jól ismerlek.Te egy sztár vagy.És megértem hogyha te egy lány miatt jöttél ide.De nekem szakmailag tökéletes vagy, szóval nem mehetsz tovább.-végül nem jutott tovább de a dal amit énekelt tudom hogy nekem szólt.Még szeret engem.De nem tehetem hogy viszont szeressem őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése