#2.Évad 2.rész Esküvő vagy sem

Emily csinálta a hajamat.Én pedig ideges voltam.A ruhámban ültem míg a hajamat az egyik, a sminkemet a másik csinálja.Kint pedig mindenki sürög forog.-Ki nem izgul a esküvője előtt?-kérdeztem magamtól.
-Nyugi csajszi.-Em látta rajtam hogy ideges vagyok
-Csak aggódom Bonnie miatt.-füllentettem
-Érte nem kell.Jó helyen van.A bébiszitter megbízható,vigyáz rá.
-Biztos vagy benne?
-Igen.Olyan biztos mint most a hajad-megforgatta a széket így láttam magamat.-Készen vagy?
-Igen-mosolyogtam.Megvártam míg minden vendég a helyére ül.Elindult a zene, én remegve lépkedtem az oltár felé ahol Emmett mosolyogva várt.Odaléptem mellé és egymással szemben álltunk.
-Van valakinek ellenvetése az ellen hogy az itt jelenlévő Carly Horan és Emmett Hutcherson házasságot kössenek?-mindenki hallgatott.Mikor folytattuk volna Harry beszaladt és lihegve kezdett bele.
-Nekem van.-alig kapott levegőt-Én szeretem azt a lányt és inkább meghalok mint hogy végignézzem ahogy hozzámegy ehhez a senkihez.-ránéztem és ő is rám-Carly!Már ezerféle módon próbáltam tőled bocsánatot kérni, de te haragszol rám és ezt meg is értem.-elővett egy kést és felém nyújtotta a nyelét.halk morajlás futott végig a vendégeken-Emlékszem mikor összevesztünk valami ilyesmit csináltál te is.Ölj meg és légy úgy boldog, de ne kínozz!-Kivettem a kezéből a kést és eldobtam a csokrommal együtt.A nyakába ugrottam.Ekkor már potyogtak a könnyeim.Mikor elengedtem megfogtam a kezét és sírva kezdtem bele.
-Harry.Én is szeretlek.Próbáltam elfelejteni azt a sok jót és rosszat ami a veled töltött időben történt.De nem ment.Lehet hogy Emmett volt mellettem mikor terhes voltam.De a lány a tied és az is marad még ha össze is dől a világ.-elengedtem a kezét és a megdöbbent srác felé fordultam.-A válaszom NEM.Nem megyek hozzád feleségül.-összekulcsoltam Harry és az én kezemet és elfutottam vele.
-Car-ly?-émelygett láttam rajta
-Igen?
-Most álmodom vagy tényleg visszakaptalak szerelmem?
-Visszakaptál!-megcsókoltam.Csodálatos volt újra a karjai közt lenni.Nem érdekelt hogy megbántott és megleptem egy rakás embert, hogy mi lesz a következő lépés.De azt tudtam hogy szeretem.
-Most mi lesz?-kérdezte a csók után
-Szerintem húzzunk el innen.-gyorsan beültünk a kocsiba.Csak elindultunk.Én időközben átöltöztem a ruhám pedig begyömöszöltem a csomagtartóba mikor megálltunk.-Tudom mi legyen.
-Menjünk el Bonnieért majd adjuk el mindkettőnk házát.Vegyünk egy közös, nagy, kertes házat.És éljünk boldogan.
-Ez jó terv.
-Ez nem terv hanem álom.-elmentünk a lányunkért majd hozzám.Harry játszott vele én pedig elővettem az összes dobozomat.Összeszedtem a cuccainkat.Mindent ami az enyém.Bepakoltuk a a kocsiba még mielőtt Emmett hazaért volna.Aki persze itt lakik még ezért kerültem.Gyorsan írtam egy cetlit hogy eladom a részem valakinek.Ha megveszi övé az egész ház ha nem akkor azzal kell együtt élnie aki megveszi.Csak nagyjából pakoltunk ki Harryvel.Este volt, fáradt voltam.Megfürdettem Bonniet, megettem és lettem aludni.én is megfürödtem- és bebújtam az ágyba mellé.Újra mellette aludtam el, ő pedig őrizte az álmom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése