8.Rész Te más vagy..

Sziasztok!Szeretnék kérni feliratkozókat és komikat!Köszönöm. :) <3

*Emily szemszöge*

Arra ébredtem hogy az orvos kijön Carlytól.Mosolygott ami szerintem jót jelent.
-Önök Carly Horan hozzátartozói?-nézett ránk kicsit furán, mert nagyon sokan voltunk
-Igen.Hogy van?Mi van vele?
-Ha valami baja esett perelünk-idegeskedett Lexa
-Na mi van haver?Mondjad már?-játszotta a nagymenőt Calvin
-Gyerekek nyugi!-csitítottam őket
-Nem kell aggódni minden rendben van.Még egy picit fáj a feje de holnap már hazamehet.Enyhe agyrázkódást szenvedett, de már jól van.
-Bemehetünk?
-Igen, de ne legyenek benn sokáig.-majd elment.Mosolyogva fordultam a többiekhez akik csak bólogattak.Ezzel jelezve hogy nyugottan menjek be én.
-Szia-léptem be a szobába
-Szia!-tárta ki a karját jelezve hogy menjek oda.Odaszaladtam és szorosan megölelgettük egymást.-Mikor mehetek haza?
-Holnap jöhetsz!
-De mi lesz a költözéssel?És Niall?meg a többiek?
-Azt majd elhalasztjuk.Niall és a banda itt van kint.-mutattam az ajtó felé-És Harry is.-mondtam de ezt már halkabban mint az előbbit.
-Niall és banda.Ők jöjjenek be, de rá nem vagyok kíváncsi.
-Egész este nem aludt semmit, arra várt hogy láthasson.Beszélni akar veled.
-Jó akkor jöjjön be ő is.-mondta fintorogva

*Carly szemszöge*
Emily elbúcsúzott egy puszival és mondta hogy majd jön mert hoz ruhákat.Miután kiment Niall jött be, utánuk meg a banda.
-Többet nem játszunk felesz vagy merszet, csak felelsz vagy felelszet!-boxolt bele a vállamba Bryan
-Oké-nevettem fel
Mindenki megölelt és jobbulást kívánt.Meg mondták hogy nem kell aggódnom mert minden rendben lesz a csapattal.Ezek után jött csak a fekete leves.Harry.
-Carly én.-kezdett bele de én elfordítottam a fejem.Éreztem ahogyan a könnycseppek lassan folynak végig az arcomon ezzel égetve azt.-Kérlek hagyj mondjam el.Elmondták hogy mi volt az tegnap és én voltam nagyon bolond.Kérlek bocsáss meg.-nem mondtam semmit csak felé néztem.Kitártam a karom, ebből értette hogy jöjjön oda.Leült mellém én pedig az ölébe fészkeltem magam.
-Nem haragszom mert rád nem tudok.De többet ne üss meg.
-Soha többet nem emelek rád kezet.
-Szeretlek-suttogtam
-Én is nagyon szeretlek Carly.-mikor ezt kimondta elnyomott az álom.
...

*Két órával később*
Mikor felébredtem Harry még mellettem volt.Csak egy széken aludt.Nem akartam felébreszteni, úgy aludt hogy a feje hátra volt döntve és nyitva volt a szája.Szerintem édes volt.Felálltam és halkan elindultam az ajtó felé.De amikor kinyitottam sajnos hangos nyikorgással nyílt ki.Erre Harry felkapta a fejét és riadtan nézett körbe.
-Carly?Minden rendben?-kérdezte álmosan
-Igen csak éhes vagyok ezért ételért indultam.
-Na akkor te most feküdj szépen vissza-ültetett vissza-Én pedig elmegyek neked ételért.Mit kérsz?
-Kekszet és egy Coca Colát.
-Csokis?
-Csokis.
...

*Másnap*
Összeszedtem a cuccaimat és a táskákat Emily kezébe adtam.Úgy terveztük hogy most hazamegyünk aztán Niall átjön és segít átvinni a dobozokat.Ma költözünk.Hazabuszoztunk ami nekem egy kevés szívfájdalmat okozott.Nem szeretem a buszt de kocsink nincs így csak azt használhatom.Otthon összeraktuk a maradék dolgot ami eddig nem volt bedobozolva aztán levittük Niall kocsijába aki időközben megérkezett.Én adtam vissza a lakás kulcsokat a tulajdonosnak majd beültem a kocsiba.Negyed órányi utazás után megérkeztünk.A ház nem volt új mert kívülről már láttam.De mikor beléptem a szám tátva maradt.Gyönyörű volt és tiszta minden.Niall megmutatta a szobáinkat.Egymás mellett volt a kettő.A szoba nagyobb volt mint a lakásunk.Saját fürdőszoba, gardrób, egy kisebb nappali de még erkély is volt.Ami a medencére nézett.Szép volt a kilátás, majdnem az egész városra ráláttam.A bátyám zökkentett ki a gondolataimból.
-Carly be kéne hozni a dobozokat.De csak a ruháidat kéne kipakolnod mert a többi mind van.-mutatott az ágyamra majd a nappalira.Az ágyamon egy Iphone 5 és Apple laptop volt.Fogalmam sincs hogy hogyan kell kezelni ezeket de majd megtanulom.A nappaliban most fedeztem fel a plazma TV-t amihez hangfal, 3D filmek szemüvegekkel és minden ami ilyenekhez kell.A kanapé hófehér volt és nagyon kényelmes.Még csak most fedeztem fel hogy egy sarok be volt rendezve "dolgozószoba" ként.És itt is volt egy IMac.A furdőt is felderítettem amiben a kád teljes luxus volt.A gardróbban volt néhány elegánsabb ruha.Kicsodálkoztam magam és lementem a kocsihoz.Kivettem azokat a dobozokat amik az enyémek és egyesével, nagy nehezen felvittem a szobámba.Ezután jött a kipakolás.Betettem a kedvenc Little Mix albumomat és a ruháimmal kezdtem.Szín szerint csoportosítottam őket.Mire kipakoltam csak a ruháimat az egy óra volt, de a gardróbom felét sem töltötték be a ruháim.Mivel volt egy szekrény is, ide az ágyneműket, táskákat raktam.A fürdőbe a törölközőket, samponokat, szappanokat.Más nem nagyon volt mert a többi Emilynél lesz elhelyezve.Gondoltam ha már itt fogok lakni akkor legyen otthonos ez a hely.Felhúztam az ágynemút, a könyveimet és filmeket elhelyeztem a polcon, az erkélyt egy kisebb kerté varázsoltam, a plüsseimet pedig az ágyamra raktam ahogy az előző szobámban volt.A Harrytől kapott macimnak is tisztességes helyet kapott.A nappaliban a kanapé sarkába helyeztem, afféle párnakánt.Még néhány dolgot berendeztem úgy hogy nekem jó legyen aztán fáradtan dőltem le az ágyamra.Meglepően kényelmes, nagyobb volt mint az előző.
-Bejöhetek?-dugta be Niall a fejét az ajtómon
-Persze gyere!
-Wáóó te aztán rendesen berendezkedtél.
-Ha már élhetek ilyen körülmények közt, ki kell használni.
-Van benne valami.
-Niall.
-Igen?-de rám se nézett mert elveszett a szobámban
-Köszönöm.Mindent köszönök.
-Nincs mit.A húgomnak mindent.-ölelt át szorosan-nem csinálsz nekem egy szendvicset?
-Niall!Már sok év eltelt azóta de az étvágyad egy kicsit sem változott!-mondtam nevetve-De csinálhatok.-felálltam és lesétáltam a konyhába.A hűtőben épp Liam kutatott gondolom valami harapnivaló után.
-Szia.Neked is csináljak szendvicset?
-Megtennéd?-nézett rám bociszemekkel
-Szívesen.-mosolyogtam
-Köszönöm.-és megkönnyebbülten ült le a székre.Megkerestem a kenyeret, a sonkát és a sajtot.Összedobtam négy szendvicset, kettőt Niallnak, kettőt Liamnek.Letettem elé az asztalra majd a bátyám szobája felé vettem az irányt.Negyed óra alatt megtaláltam.Bevittem neki és Em szobájába mentem.Neki több dolga volt mint nekem, mert több volt a cucca.A szobája ugyan olyan volt mint az enyém.
-Segítsek?
-Az jó lenne.
-Miben?
-A fürdőben és a nappaliban vannak még kacatok.Azokat kéne a helyére rakni.
-Oké.-Elkezdtem.Mindent úgy csináltam ahogy nálam van, mert tudtam Emylinek így jó lesz.Még ő tanított meg ezekre a dolgokra.Közös erővel hamar végeztünk.
-Nem megyünk el valahova?Tudod sétálunk, beszélgetünk, beülünk egy fagyira.Még edzésig egy kicsit lazuljunk.-ajánlotta fel Em
-Én benne vagyok, csak hozom a táskám.-átrohantam a szobámba, a táskámba beraktam a szükséges dolgokat, felvette egy jobb ruhát és feldobtam egy lágy sminket.Az előszobában már Emily rám várt.Elindultunk.Először csak beszélgettünk majd beültünk egy fagyizóba.Itt is folytattuk.
-Nah és milyen legyen a fellépőruha?
-Szerintem fehér-fekete színek kombinálva.
-Legyen a lányoknak fekete topp, főlé egy lógós fehér póló.De úgy hogy látszik hogy mi van alatta.A cipő az a fehér amit az előbb néztünk a nadrág meg lógós és fekete.
-Ok.Ki fogja csinálni?
-Gina anyukája mindig meg szokta csinálni.
-Igaz.És a fiúknak.
-Nekik...-kezdett bele de a telefonom félbeszakította.Egy ismeretlen szám villogott a kijelző
-Igen?
-Szia!Angelica Adame vagyok.Ha a név nem mond semmit akkor én vagyok az akivel voltál a táncbemutatón.
-Jó napot! Miért tetszik keresni?
-Arra gondoltam hogy ma eljöhetnél egy balett órára.Te is táncolhatnál.Csak próbáld ki!
-De, én..én nem ehhez a műfajhoz szoktam.Szerintem nekem ez nem menne.
-Addig nem tudjuk meg míg ki nem próbálod.Akkor este nyolckor az akadémia előtt.Szia.-
és már le is rakta.A mosoly ami eddig letörölhetetlenül ragyogott az arcomon, egy csapásra lehervadt.Ettől irtóztam minden nap.Féltem hogy újra át kell élnem azt amit 13 évvel ezelőtt.Azt nem mondtam de anyukám halálakor  balettóráról jöttünk haza.Ezért sem szeretem azt táncot.De ma vissza kell mennem oda ahonnan elkezdtem.A balett terembe.Félek hogy az emlékek minden percben csak anyukámat fogják eszembe juttatni.Nem szeretnék visszamenni, de nem hagyhatom cserben Angelicát.A félelmeiből Emily hozott vussza a valóságba.
-Carly!Carly!Ki volt az?És mit mondott?Fal fehér lettél tőle!
-Angelica Adame
-Az meg ki a halál?És mit akart?
-A balett mester akivel voltam a múltkor.És azt szeretné ha bemennék egy balettórára ma.
-Te?Balettórára?Az ki van zárva, nem engedem.Ez a két műfaj nem fér össze nem lehet.Te nem az a balettribi vagy hanem más.Te más vagy mint ők.Nem mész és kész oké?
-Oké.
-Rendben akkor mi legyen a fiúk ruhája?-zárta rövidre a témát.És ha Em nem engedi akkor nem mehetek.Különben is észrevenné, meg minek ha nem akarok vele összeveszni.-Mit szólnál ha lenne egy fehér feszülős trikó és egy lógós, fekete nadrág mint a lányoké csak fiúba.
-Az jó.De szerintem a cipő legyen mindegy.Mert az mutatja hogy különbözünk.
-Igaz.Na szerintem én most elmegyek Gináékhoz és beszélek vele is meg az anyukájával is hogy csinálja meg a ruhákat.
-Oké.Én meg hazamegyek.-kimentünk majd elbúcsúztunk.Én úgy tettem mintha haza indulnék de miután Emily már nem látott és én sem őt útba vettem az akadémiát.Már jártam itt de mindig megcsodálom hogy milyen nagy.Beléptem és a nehéz ajtó hangos csapódással csukódott.Végigsétáltam az üres folyosón.Néztem az okleveleket, díjakat, érmeket, kupákat.Mind táncos bár ez egyértelmű volt.Az egyik teremből zongora hanga szűrődött ki.Halkan az ajtóhoz lopóztam.A táncosok forogtak, pörögtek, ugráltak.Nekem tetszett.Kiskoromban mindig arról álmodtam hogy egyszer én is ott leszek köztük.
-Tetszik igaz?-kérdezte egy ismerős hang.A szívbajt hozta rám.
-Nagyon ügyesek.
-Akkor este jössz?
-Nem tehetem.
-Miért nem?
-A barátnőm megtiltotta és igaza van én nem ez vagyok.Öt éves korom óta nem volt rajtam spicc cipő.És ruhám sincs.
-Ezen könnyen segíthetünk.Adunk neked.Csak gyere velem és ha akarod most is táncolhatsz.
-Inkább most mint este.
-Akkor gyere.-elkísért az öltözőig.A kezembe nyomott egy balett cipőt, harisnyát és egy dresszt.Felvettem a hajamat pedig erős kontyba fogtam.A cipővel a kezemben sétáltam be a terembe ahol egy székre felrakva a lában felvettem.A tanár kétszer tapsolt és mindenki beállt a rúdhoz.Bemutatták hogy mit kell csinálnom én pedig a szívemmel a torkomban álltam be ötödik pozícióba.Lehunytam a szemem és vártam a zenét.Amint elindult tudtam mit kell tennem.Az előbb megjegyzett gyakorlatot csináltam egyedül.
Mikor befejeztem úgy éreztem lezártam valamit.Ez többé nem jelent nekem gondot.Mosolyogva fejeztem és még a fogaimat is villantottam.
-Gratulálok!Nagyon ügyes vagy.Látszik hogy van hozzá tehetséged.-tapsolt Angelica.-Maradsz még hatig?
-Mennyi az idő?
-Öt óra lesz tíz perc múlva.
-Emily..-suttogtam majd riadtan kirohantam az öltözőbe.Gyorsan átöltöztem és futottam haza.Útközben kibontottam a hajam így alig lehetett látni hogy hol voltam.Riadtan rohantam fel a szobájába és szerencsére még nem volt otthon.Aztán Niall, Liam, Zayn és Louis szobáját is meglátogattam.Megkértem hogy fedezzenek persze hogy megtették mert nem is érdekli őket hogy hol voltam.Megkönnyebbültem dőltem le a ágyamra.A telefonomat kezdtem el birizgálni.Tíz nem fogadott hívás Harrytől.Vissz kell őtt hívnom.
-Szia cicám!Miért nem vetted fel eddig?
-Szisa, bocsi más dolgom volt.Tudod a költözés meg ilyenek.
-Értem.Ráérsz most?
-Nem mert hamarosan edzésre kell mennem és még enni is szeretnék meg kicsit pihenni mert most értem haza.Nem baj?
-Semmi gond.De holnap jó?

-Tökéletes.-mosolyogtam bár tisztában voltam vele hogy nem látja
-Akkor hagylak pihenni, majd este beszélünk.Puszi.
-Szia.És Harry!
-Igen?
-Szeretlek.
-Én is szeretlek.
A telefonbeszélgetés után lefürödtem.Sokáig ültem a kád vízben mert eléggé fáradt voltam.Tudom hogy még lesz egy edzésem de most nem zavart.A hajamat is megmostam, miután kihűlt a víz kijöttem.A hajamat egy törölközőbe csavartam é meg felöltöztem a táncos ruhámba.Csak a szokásos.Félvállas póló, fekete rövidnadrág, dc cipővel.A hajamat megszárítottam és felraktam a fullcapem.A táskámba besüllyesztettem a váltóruhámat, a telefonomat majd lent egy üveg vizet.Bekaptam pár falatot és megvártam míg Emily elkészül.Ketten indultunk a szállásra.De ott megdöbbentő látvány fogadott.Mindenki ott volt de csak előtte.Az egész banda lelkileg roncs volt.A szállás leégett és mindannyian tudjuk hogy Tayler volt.Hagyott egy üzenetet hogy majd ad egy és kifizeti ezt hogyha megkap engem.
-Most mi lesz?-néztem körbe kétségbeesetten
-Nincs hely ahol gyakorolhatnánk és már csak két hét az ütközetig.-világosított fel az alap tényekről Hope
-Nekünk a garázsunkban lehet elférünk.-ajánlotta fel Gina
-Nem hiszem.Srácok pénz kéne de az nekünk nincs a bátyától meg nem vehetem el.Oda megyek Tayhez és legalább lesz hely ahol gyakorolhatnánk.
-Szó sem lehet róla.-Emily
-Ilyen még csak eszedbe se jusson.-Jane
-Találunk más megoldást.-Calvin
-De mit?Ez egy őrült.
-Szereted Harryt nem?Csak nem akarod magadat árulni igaz?-ordított rám Lexa
-Igen szeretem és nem akarok ribanc lenni.
-Na látod.Ilyen eszedbe se jusson.
-Nekem lenne egy ötletem de nem biztos hogy tetszeni fog
-Mi az?
-Én jóban vagyok a balett akadémia igazgató helyettesével.Lehet hogy meg tudom vele beszélni hogy adjon egy termet csak két hétre.
-Honnan ismered?-nézett rám furán Molly.(ő az egyik modern táncos)
-A munkám során neki vittem szendvicset és összeismerkedtünk.
-Nah és hogyan vennéd rá?-kérdezte Gina
-Szerintem annyit fog kérni hogy balettozzak.Nem szívesen teszem és ti mind tudjátok az okát, de ha ez kell akkor megteszem.Persze ha nektek nem baj.
-Akkor csináljuk.-állt fel hirtelen Bryan aki eddig meg sem szólalt
Elsétáltunk az akadémáig.Én tudtam hova kell menni.Bekopogtam és barátságosan kezdtem tárgyalni Angelicával.Megengedte de csak akkor ha minden nap eljövök és táncolok legalább egy órát.A srácok kitörő örömmel fogadták a hírt aztán elfoglaltuk a birtokunkat, azaz a termet.A zenét mi mindenhogy tudjuk kreálni mert Calvinnál mindig ott van a CD.Zenelejátszó meg volt ott.Beraktuk, felnyomtuk maxra és mindenki elveszett a zene és tánc varázsában.A lépések mentek mint a karikacsapás.Olyanok voltunk mint egy jól összetett gépezet.Tizenötször eltáncoltunk de mikor láttam hogy mindenki kifáradt és megtett amit lehetett hazaküldtem őket.Mi ketten mentünk Emmel.Otthon a fiúk még igazán élénkek voltak.Louis hülyéskedett ezen Niall majd meghalt a röhögéstől.Liam csak mosolyogva figyelte őket.Zayn pedig inkább engem figyelt ahogyan felmegyek a lépcsőn.A szoba ajtó előtt elbúcsúztam Emilytől már csak éjszakára.Bekapcsoltam a TV-m, kinyitottam az erkély ajtót és gyorsa lefürödtem, újra.Felvettem egy macinacit és egy spongyabobos pólót.A hajamat laza kontyba fogtam majd elterültem a kanapén.Maci aminek nagyon találó a neve egy mackónak Maci.Ő szolgált párnakánt.A Bájos törtető ment a TV-ben.Már vagy százszor láttam így inkább becsuktam a szemem és átgondoltam a napom.Míg nem bealudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése