7.rész Vége vagy csak most kezdődik?

-Leszel a barátnőm?-amint feltette a kérdést egy csapat viháncoló lány ment el a kávézó előtt és amint meglátták Harryt berohantak.onnantól kezdve már nem számítottam.A fejemet rázva mentem ki és hazaindultam.Otthon fáradtan dőltem le a kanapéra és elaludtam.Hajnali háromkor a kulcsok csörgésére ébredtem.Valaki próbálta kinyitni a zárat elég kevés sikerrel.Odaszaladtam és kinyitottam.
-Szia Carly!-köszönt rekedtes hangon Emily.-Én megyek aludni!-legyintett, de útközben nekiment az ajtófélfának, beljebb meg a kanapénak.
-Em engedd hagyj segítsek!-szaladtam oda hozzá
-Ne hagyjál.-lökött el magától.-Tudom mit csinálok.-és azzal nekiment az ajtónak.Nyilván azt hitte hogy nyitva van.Miután bejutott a szobába rögtön elaludt.Mosolyogva mentem be a szobámba és én is ledőltem aludni.
...

*Másnap*

Elaludtam a nyakam ezért elég kellemetlenül ébredtem.Kicsoszogtam a konyhába és csináltam tojásrántottát és kávét.kiraktam hűlni.Addig is elmentem tusolni és átöltözni:

 evés közben megláttam azt csokrot amit Harrytől kaptam.Azt mondta hogy addig szeretni fog amíg az összes szál el nem hervad.Már mindegyik kókadozott de az egyik ugyan olyan volt.akkor jöttem rá hogy az egy művirág.Először elmosolyodtam, majd eszembe jutott a tegnap este.Idegesen dobtam ki az egész csokrot.
-Carly!Hoznál egy fej fájáscsillapítót?-halottam Emily fáradt és meggyötört hangját a szobából.Bevittem neki amit rögtön bevett.
-Kösz és bocs a tegnapiért.Nagyon borzasztó voltam?
-Azon kívül hogy nekimentél az ajtófélfának, kanapének és ajtónak, nem
-Na és kik rúgtak be?
-Mindenki.Vagyis Gina nem mert ott.
-Miért?Mostanában nagyon furcsa.Mi van vele?
-Nem tudom, de majd megkérdem.Na és mi van a hercegeddel?-bökött oldalba
-Ahj ne is mond!-dőltem hátra szomorúan
-Na mesélj!
-Még így is meg hallgatsz?
-Erre valók a barátok.
-Na az volt elmentünk addig minden jó volt aztán jött egy csapat rajóngó, onnantól kezdve semmi voltam.-sóhajtottam
-Hát ilyenek a pasik, ezt meg kell szokni.-majd magához ölelt

*Harry szemszöge*

Annyira sajnálom ami tegnap történt Carlyval.Most azt hiszi hogy fontosabbak a rajongók, pedig nem.Bárcsak helyre tudnám valahogy hozni.Majd idegesen felpattantam és a lakásukhoz vezettem.Sokáig csöngettem de nem nyitott ajtót.
-Carly ha nem nyitod ki akkor elmegyek és tudom hogy nem szeretsz!-ordítottam.
-Nem azért nem nyitom ki mert nem szeretlek, hanem mert félek hogy elcsábulok ettől.-és azzal kinyitotta az ajtót behúzott és megcsókolt.
-Akkor most mi legyen?Tegnap nem válaszoltál a kérdésemre.
-Igen.-mosolygott majd a nyakamba ugrott.
-Elmegyünk valahova?
-Persze.Hova?
-Vidámpark?
-De én még nem voltam ott.-mondta félve
-Akkor még jobban fogod érezni magad.
-Rendben csak szólok Emilynek.-majd berohant, de pár perc múlva jött vissza.Beültünk a kocsimba.Láttam ahogyan útközben a családokat figyeli.Közben elérzékenyül de nemértettem  miért.Leparkoltam a vidámpark előtt, átszaladtam hozzá és megöleltem.Ő csak elmosolyodott.Bementünk és rögtön a hullámvasútra mentünk.Mindenre felültünk és megnéztük.Már éppen menni akartunk amikor megbolondult egy stand láttán.
-ÚÚÚ Harry lőjünk kééérleek!Én azt a macit szeretném.-ugrándozott
-Az nagyobb nálad.-röhögtem
-De nekem kell.
-Oké.-mosolyogtam-És mennyit kell lőni azért a maciért??-fordultam a pultos sráchoz.
-300-megpróbáltuk háromszor is de nem sikerült.Carly mint egy kislány úgy szomorodott el.Mondtam neki hogy menjen el majd idegesen fordultam a sráchoz.
-Ha most azonnal nem adod ide azt a rohadt macit akkor feljelentelek és biztos hogy nem jössz ki belőle jól!-és azzal lehúztam a  kapucnit ami rajtam volt.A gyerek eléggé megijedt és azonnal odaadta azt a macit.
-Tessék.-adtam a kezébe
-De ez így nem fer?-szomorodott el
-Megvan  a maci nem mindegy hogy hogy?
-De.-vonta meg a vállát majd belém karolt és elindultunk haza.
Mivel jó benyomást akartam tenni Emilyre, aki nekem olyan mintha Carly anyukája lenne.Persze tudom hogy nem az de annyira a szívén viseli őt hogy úgy érzem az anyukája is lehetne.

*Carly szemszöge*
Otthon boldogan huppantam le a kanapéra Emily mellé.Nagyon boldog voltam.Úgy éreztem teljes az életem.Nem tarhat örökké de kihasználom.Ahogy mondtam tényleg nem, mert bekapcsoltam a TV-t és nagy nehezen befogtam a híradót.

"Sztárhírek következnek.Ma a One Direction szívtipróját, Harry Stylest a vidámparkban látták egy elég érdekes kinézetű lánnyal.De nem aggódni lányok, ahogy elnézem két hét és göndör le szabad lesz-kacsintott"

Ez a kis "hír" nagyon szíven ütött.Éreztem ahogyan a könnycseppek végig folynak az az arcokon.Ekkor egy kezet éreztem a hátamon és tudtam hogy Em az.Ő sem tudott mit mondani erre csak együtt érzett.Majd rezegni kezdett a telefonom, Niall képe villogott a kijelzőn.
-I-gen?-kérdeztem szipogva
-Kérlek ne sírj!Ha valaki én biztos tudom hogy milyen ez, és ez csak pletyka.Nem tudom mi a a faszomért kell kavarni a szart és ilyen baromságokat kitalálni, de az a lényeg hogy mi tudjuk az igazat oké?
-Igen.
-Na akkor majd holnap megyek értetek.
-Miért holnap?
-Mert nekem csak akkor lenne jó.
-Rendben, de..
-Nekem le kell raknom hello.
-Szia.-de ezt már nem hallotta.Szomorúan szedtem össze a ruhámat edzésre.Megvártam míg Emily elkészül is aztán elindultunk.Útközben bementünk a Starbucksba kávéért és sütiért a bandának meg magunknak.Mikor odaértünk már mindenki ott volt és kitörő örömmel fogadták az ételt.Mindenki megette a részét, átöltöztem és kezdődött az edzés.Nem volt nehéz dolgunk mert már minden kész volt.Az este inkább behoztunk italt meg ételt és beszélgettünk.
-Játszunk felelsz vagy merszet!-ált fel Gina.Persze mindenki benne volt.Megfogtunk egy kiürült sörös üveget és pörgettünk.Nálam állt meg.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte huncut mosollyal Bryan
-Merek.
-Akkor csókolj meg a bulizók közül egy srácot.-nem vonhattam vissza ezért kimentem, mindenki utánam.Megfordítottam egy éppen táncoló srácot és lesmároltam.A körülöttünk lévő fiatalok mind húú-ztak.Miután elengedtem a gyerek elrohant.Nem figyelt így az ajtóban nekiment egy számomra ismerős fiút.Jobban megnéztem és láttam hogy Harry.Fájdalmas arccal figyelt de miután látta hogy nem tudok mit csinálni megfordult.Utána szaladtam.
-Kérlek várj!Félre érted.
-Mit lehet ezen félre érteni,-ordította-Ennyire voltam én jó neked?Hogy rögtön más fiúval kavarsz?
-Harry ez csak játék, azt sem tudom ki ez?
-Akkor minek csókoltad meg?Ha?Ennyire szeretsz?-fordul ki magból, majd egy akkora pofont adott hogy a földre zuhantam.Nagyon fájt a helye.Elkezdtem szédülni, minden homályos lett majd sötét.

*Emily szemszöge*

Rögtön Carly után rohantam és mikor láttam hogy a földön fekszik eszméletlenül nagyon megijedtem.Harry próbálta ébresztgetni.Nem tudtam mi történt de látva Carly arcán lévő piros foltot tudtam hogy megütötte.Idegesen löktem el tőle majd bevittem a szállásra.Mindenki fölé gyűlt..Csak Jadenek jutott eszébe hogy hívjunk mentőt.Pár perc múlva a bulizók eltűntek és a mentőautó fénye világította be a sötét utcát.Én ültem be a kocsiba mellé.Gyorsan beértünk a kórházba ahol bevitték vizsgálatra.Én aggódva járkáltam fel és alá.Hamarosan megjöttek a többiek is
...

Már hajnali egy volt de még mindig bent volt.Arra keltem fel hogy egyre több orvos rohant be,Próbáltam kérdezni hogy mi van de senki sem válaszolt.Szomorúan ültem le a székre és megpróbáltam elaludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése