13.rész Azt hiszem ennyi volt!

A nap a szemembe sütött erre ébredtem.Harry még mellettem szuszogott.Bár nem aludt jól mert forgolódott.Felé másztam és megpusziltam az orrát.Erre elfordította a fejét.Ott is megpusziltam.A másik oldalra fordult de közben mosolygott.Ébren volt.Egy hosszú csókot nyomtam az arcára.Erre kinyitotta gyönyörű szemeit és rám nézett.
-Ha így ébresztesz akkor vagy csodás lesz a nap vagy valamit szeretnél.
-Ha teljesül amit szeretnék akkor csodás lesz a napunk.
-Hajjaj.-sóhajtott közben a csípőmnél fogva a hátamra fektetett.
-Mit szeretnél?
-Elmegyünk város nézni?
-Az ki kell érdemelned.
-Héé ne beszélj úgy mint én.-furán nézett rám-Jól van na.Mit kell tennem érte?
-Jó neked semmit.-megcsókolt.A csók végeztével felöltöztem:
-Egyet sosem fogok megérteni?
-Mit?
-Hogyan lehetsz ennyire gyönyörű?
-Anyukámtól örököltem.-vontam meg a vállam majd kiszökdécseltem az erkélyre.Harry lefürdött.De amíg bent volt csörgött a telefonja.Gondoltam felveszem hiszen ha már a felesége leszek miért ne.
-Haló?-szólt bele egy női hang.-Szia édes.Tudom hogy nyaralsz a kis barátnőddel és hogy eltereld a gyanút arról hogy együtt vagyunk meg is kérted a kezét.Viszont majd az a gyűrű enyém lesz.Hamarosan szakítanod kell veled.Na páá-és lerakta.Ledobtam az ágyra a telefont és a földre rogytam.Néhány könnycsepp folyt végig az arcomon.Majd átgondoltam a dolgokat.Én szeretem őt.Viszont ha ő játszik velem én is játszani fogok vele.Bár nem szívesen.Azzal hogy kijött a fürdőből félbeszakította a gondolatmenetemet.Gyorsan letöröltem a könnyeimet és felálltam.
-Mit csináltál a földön?
-Őőő kiesett a fülbevalóm.
-És megvan?
-Persze.
-Hívott egy lány.
-Engem?
-Igen.
-És mit mondott?
-Felvettem majd leraktam tehát nem tudom.-kikerekedtek a szemei
-Női logika.
-Héé ez sértés a nőkre nézve.
-Bocs.-a telefonját babrálta-Visszahívom majd mehetünk.
-Oké.-kivonult az erkélyre.Kihallgattam a beszélgetést.
-Igen, igen mondtam már.Taylor értsd meg hogy csak téged szeretlek.Jó jó majd hívj.Szia.-
-Mehetünk drágám.-tette el a telefonját egy óriási mosoly kíséretében.Elmehetne színésznek.
-És kivel beszéltél?-kérdeztem a kocsiban a Tempio Malatestiano felé tartva.
-Áh csak a fodrászommal.
-Ahha-a nap további részében megnéztük a Ponte di tiberio-t, a Julius Caesar teret és a diadalívet.De egy pillanatra se felejtettem el azt a lányt.Délután négy felé hazaindultunk.Útközben beültünk enni.Aztán otthon Harry bedőlt az ágyba és elaludt.Magam sem értem miért.Én úgy döntöttem lemegyek a partra.A vízet figyeltem így beleütköztem egy fiúba.
-Bocsánat.mondtam ösztönösen.-Jajj őőő...
-Semmi gond.
-Beszéled a nyelvem?
-Igen.
-Hogy a bocsánatomat hitelesítsem elmegyünk fagyizni?És én fizetek.
-Elmehetünk de nem kell neked fizetned.
-Majd ott eldöntjük.
-Rendben.-a közeli fagyizőba ültünk be.Mint később megtudtam a fiú neve Logan.Ő beszélt.Mivel itt él.
-Mit kérsz?
-Csoki és vanilia.
-Édeszájú.-fagyival a kezünkben ültünk le egy asztalhoz.
-És mond Carly.Hogy hogy itt járs olaszban?
-Itt nyaralok.
-Egydül.
-Nem.A barátommal jöttem.-mikor ezt kimondtam  csörgött a telefonom.-Bocsi.
-Szia.Hol vagy?Hova tűntél?-kérdezte ingerülten Harry
-Itt vagyok egy fagyizóba.
-Mit keresel ott?Kivel vagy?
-Maj elmondom.
-Most azonnal gyere vissza.-ordított a telefonba.
-Rendben megyek.
-És ilyen a szerelem.-fejezte be Logan
-Igen.Hát akkor hallottad.Mennem kell.-álltam fel.-Örültem.Szia.-visszasiettem a szállodába ahol Harry fel alá járkált a szobában.Mikor megérkeztem szó szerint letámadott.
-Hol voltál és kivel?Miért nem szóltál?
-Aludtál és megismerkedtem egy fiúval.-tettem csípőre a kezem
-Hogy mondtad?Egy fiúval?
-Igen.
-Az én jövendőbeli feleségem ne találkozzon más fiúkkal.Megértetted?
-Nem te fogsz nekem parancsolgatni.És én is talaálkozhatok más fiúkkal.Ha te is más lányokkal.-berohantam a fürdőbe és bezártam az ajtót.Megengedtem a forró vizet.
-Carly most azonnal gyere ki!Ne csinálj hülyeséget!Gyere ki!-nem érdekel mit mond.Beültem ruhástul a vízbe egy borotvával a kezembe.Átgondoltam hogy megcsalt, aljátszotta hogy szeret, megkérte a kezem és minden eddige fájdalom.Többször is áthúztam a borotvát az ereimen.A nevemet egyre hallkabban halottam majd megszünt a hang és a világ.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése