10.Rész Tengerpart

A próbatermet megkaptuk de időközben a szállást is felújítottuk.Most minden tökéletes.Ma van az ütközet és ma megyünk Harryvel nyaralni.Ezért izgatottan ébredtem.Felvettem egy sortot és egy fehér, félvállas pólót.A sminkkészletet és a fellépőruhát egy táskába raktam.A hajammal nem csináltam semmit csak kifésültem mert majd Emily csinálja meg.Gyors megreggeliztem majd az előszobában megvártam Emet.Kicsivel később ő is kész volt.Éppen léptem volna ki az ajtón amikor beleütköztem Harrybe.Elfelejtettem hogy ő visz el minket.
-Na mi van?-kérdezte mosolyogva
-Ez van.-és  szenvedélyesen megcsókoltam
-Így mindjárt más.
-Gyerekek ha megettétek egymást szóljatok mert el fogunk késni.-szólt közbe Emily
-Oké, oké megyünk.-mentegetőztem-Megfogtam Hazz kezét és kisétáltunk a kocsihoz.Húsz perc alatt odaértünk.Az öltöző előtt várt amíg átöltöztem.A fellépő ruhánkat Gina anyukája csinálta.A hajunkat pedig Emily.Mikor elkészültem kimentem az öltözők elé és egy kicsit Harryvel beszéltem.
-Félék!
-Mitől?
-Hát hogy nem nyerünk.
-De biztos ti fogtok nyerni.-szorosan magához ölelt.Jól esett tudni hogy ő támogat.A pillanatnak egy hang vetett véget.Öt perc múlva kezdünk.Elbúcsúztam tőle egy hosszú csókkal majd a színfalak mögé mentünk a bandával.Először a másik csapat lépett fel.Persze hogy ugyan az adták elő amit mi raktunk össze.Szánalmas.A számuk végén hangosan tapsolni kezdett a közönség.Láttam Harryn hogy ő nem tapsol és végig engem figyel.A tekintete megnyugtatott.Felhívtak minket a színpadra.Elindult a zene és számomra megszűnt minden.Beleadtam mindent.A zene végén mindenki állva tapsolt.A zsűri rövid idő alatt döntött.A levegőben vágni lehetett a feszültséget.De amikor kimondták "A 2013-as finálé győztese.. Az Exact!" azt hittem elájulok.Nyertünk, megcsináltuk.Mindenki ugrált örömében.Én meg Emilyt szorongattam és vele együtt ugrándoztam.Sikítva.Harry lerohant hozzám a színpadra és felkapott.Megpörgetett miközben csókban forrtunk össze.
-Tegyél le.-nevettem
-Mondtam én hogy nyerni fogtok.Az exed meg elmehete a picsába.
-Héé-Ne beszélj csúnyán.-szidtam le játékosan.
-Bocsánat.-újra megcsókolt
-Akkor ugye megyünk még?
-Persze-elköszöntem Emilytől és a többiektől.Az öröm alább hagyott.Mindenki elhagyta az épületet.A többiek elmentek ünnepelni mi meg először hozzám.Míg Harry az ágyon ült és lefürödtem és felvettem egy másik ruhát:
A bőröndömbe gyorsan bedobáltam a kedvenc ruháimat, a neszeszert és pár elektronikai eszközt.Elköszöntem a bátyámtól és a fiúktól aztán elindultunk.Kocsival mentünk.Harry bőröndje már a kocsiban volt.12 óra múlva értünk oda.Már este tizenegy volt mikor odaértünk.Olaszország, Rimini.Egy ötcsillagos szállodában volt helyünk.A szoba szép volt és volt erkély is.Onnan egyenesen a tengerre lehetett rálátni.Harry felhozta a bőröndöket és fáradtan dőlt rá az ágyra.Én rámásztam.
-Na mi van?-fogta meg a csípőmet
-Menjünk le a tengerpartra.-néztem rá boci szemekkel-Csak sétálni.Kéérleeek.
-Neked nem lehet nemet mondani.
A ruhám alá felvettem egy fürdöruhát.Hazza csak egy fürdőnadrágban jött ki velem a partra.Kézen fogva sétáltunk mikor Harry hirtelen leszedte rólam a ruhát, bedöntött a vízbe és felém mászott.Szenvedélyesen megcsókolt.A csókot egy hullám szakította félbe.
-Csikis vagy?
-Neem.-lassan kimásztam alóla.Ebből ő tudta hogy csikis vagyok.Felkaptam a ruhám és futni kezdtem.Ő pedig üldözött.Utolért és csikizni kezdett.
-Nee.Ne csináld.-nevettem és próbáltam védeni magam
-Na jó nem kínozlak.-puszilt meg a fejemen.Felvettem a ruhám és előre mentem.A szálloda szobában a fürdőbe menekültem.Lefürödtem mert a sós víz miatt száraz lett a hajam.A pizsim egy rövid nadrág és egy elavult rózsaszín póló.Bedőltem az ágyba Harry mellé.
-Mehetek hercegnőm?-cirógatta meg az arcom
-Mehetsz.-Míg fürdött kisétáltam az erkélyre.Figyeltem a tengert.A szerelmem pár perc múlva hátulról átkarolt.nekidőltem a mellkasának.
-Megyünk aludni?
-Igen.-besétáltunk és elhelyezkedtem a karjaiban.Biztonságban éreztem magam mikor elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése