11.rész Benvenuti in Italia!

Sziasztok!A mostani tíz rész nem lesz túl hosszú mert nem nagyon van ötletem.Viszont a 21.rész már a második évad első része lesz. :)
Nap besütött az ablakon.A szél fújt és a tenger illata árasztotta el a levegőt.Jó volt erre ébredni.Gyorsan felöltöztem majd Harry előtt aki még az ágyon feküdt vicces táncmozdulatokkal bemutattam a ruhámat.
-Hogy tetszik?Jól áll?
-Hát.Ha idejössz igazítok rajta egy kicsit.-felé másztam, ő egy mozdulattal fordított a helyzetünkön és hosszan megcsókolt.-Így tökéletes!
-Ma mit csinálunk?
-Lenne ötletem.-kacsintott
-Azon kívül?
-Menjünk vásárolni?-mászott le rólam
-Aha.És hova?
-Felöltözök, kajálunk és megmutatom.
-Rendben.-megvártam míg elkészül majd lementünk reggelizni a szálloda éttermébe.Aztán bementünk a városba.Mindenhol  boltok voltak.
-Hát itt elleszünk egész nap.
-De Harry nekem nincs ennyi pénzem és én sosem vásároltam ilyen helyeken.-szomorodtam el
-Én fizetek te beszélsz.Tudod a nyelvet nem?
-De igen.Ezt te honnan tudod?
-Nyomoztam-vonta meg a vállát és elindult egy butik felé.Kinéztem magamnak egy nagyon szép ruhát.De használnom kellett a nyelvet.
-Ciao/Hello!
-Ciao.-becsomagolta és fizettünk.-Qualsiasi altra cosa hai bisogno?/Még valamit adhatok?
-No grazie/Nem köszönöm.-akkor Harry mellém állt és az eladó egy fan volt.
-Oh mio Dio, voi o Harry Styles?Úristen te Harry Styles vagy?
-Mond azt hogy: Sì, posso avere il tuo autografo?/Igen, adhatok egy autogramot?-súgtam a fülébe
-Sì/Igen.-fotózkottak és Harry aláírta a nő telefonját majd mentünk is.
-Arrivederci/Vizslát
-Arrivederci.
-Nagyon jól beszél olaszul.-jegyezte meg Hazza
-Mivel édesanyám félig olasz már ötévesen folyékonyan beszéltem a nyelvet
-Az szép.-késő délutánig vásároltunk.Nekem úgy tűnt mintha fél Olaszországot felvásároltuk volna, de biztos csak azért volt mert nem  vagyok hozzászokva a vásárláshoz.Így kimerülten dőltem le az ágyra.
-Éhes vagyok!-panaszkodtam
-Akkor menjünk étterembe-felhúzott az ágyról.Kerestünk egy éttemet.Útközben sokan megbámultak minket hiszen Harry Stylesszel sétáltunk kézen fogva úgy mint a rendes emberek.Bár azok vagyunk csak a pasim híres énekes.A teraszon helyet foglaltunk és rendeltünk.
-Carly mond hogy két Hawai pizzát kérünk.
-Ciao, due pizze hawaiana che chiediamo.-fordultam a pincérhez
-Qualcosa da bere?/Innivalót?
-Mit iszunk?
-Szereted a pezsgőt?
-Hát kidőlök tőle.Viszont a bort igen.
-Akkor azt.
-Due bicchieri di vino rosso./Vörösbort két pohárral.
-Arriva subito./Azonnal hozom.
-Megvacsoráztunk, ha ez annak nevezhető majd fizettünk.Úgy döntöttünk a tengerparton sétálunk haza.Levettem a cipőm és úgy sétáltam a vízbe miközben Harry kezét fogtam.A hercegem  megáltt én pedig tovább  mentem mert tudtam hogy utánam fog jönni.De tévedtem.Hátulról felkapott és megpörgetett aztán lerakott a vízbe és csókolgatni kezdett.Elléptem tőle de ő utánam nyúlt és engedtem neki.De belemosolyogtam ma csólunkba és elkezdtem rohanni be a vízbe.Persze  hogy utánam jött.Nyúlt felé amikor belelöktem a vízbe.
-Na várj csak ez visszakapod.-Felpattant és üldözőbe vett.Sikítva rohantam előle a bent vízben.A partról érdekesen nézhettünk ki.Harry elkapott és lerántott a vízbe majd ő is jött utánam.
-Csak annyit akartam mondani hogy szeretlek de megnehezítetted a dolgom.
-Így emlékezetesebb marad szerelmem.
-Ha most megkérdezném hogy hozzám jössz mi lenne a válaszold?
-Hmm nem!
-Miért?
-Mert nincsen gyűrű.
-Ha csak ez a baj.-elkezdett keresgélni a zsebében majd elővett egy kis dobozt.Kinyitotta és feltette a kérdést-Hozzám jössz?
-Igen.-felhúzta az ujjamra a gyűrűt ami egy hétkarátos gyémántgyűrű volt.A nyakába ugrottam és hazasétáltunk.Lefürödtünk és befeküdtünk az ágyba.
-Nézünk filmet?
-Mit?
-Az életem a szörf jó lesz?
-Nem félelmetes?
-Ha megilyednél majd én majd én itt leszek.
-Mehet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése