12. Rész Rajongók nélkül jobb lenne a nyaralás.

-Szobaszolgálat!-kopogtattak az ajtón
-Mit rendeltél?-kérdőn fordultam Harryhez
-Reggeli.Ha már a tegnap olyan jó volt akkor a reggel miért ne lehetne az kedvesem.
-Igaz.-hátradőltem az ágyban és megvártam míg előkészítik az ételt.Mint egy királykisasszony.Megreggeliztünk aztán fürdőruhába öltöztünk.Én rávettem egy sortot és egy fehér pólót.Lesétáltunk a partra.Még nem voltak sokan.Pedig a látvány gyönyörű volt.A hullámok átcsaptak a sziklák fölött és a nap sugarai visszatükröződtek a vízen.
-Tetszik?
-Nagyon.
-Akarod hogy ilyen helyen legyen az esküvő?
-Nem ellenezném.Viszont ha összeházasodunk akkor mi lesz az 1D-vel?-fordultam felé
-Biztos meglesz nélkülem.
-Mi?-kerekedtek el a szemeim.-Harry de ha kilépsz akkor felfogod hány tinilánynak töröd össze arról szóló álmait hogy egyszer találkozik veletek?És mindenért engem fognak okolni.
-Tudom, de a szerelem mindennél erősebb.Tényleg ma még nem is kaptam csókot.-sértődött meg játékosan.
-Én sem.
-Igaz.-felkapott és agyon   csókolgatott.Nevetve püföltem a hátát.-Te jössz.-rakott le
-Ha elkapsz akkor kapsz csókot.-Levetkőztem fürdőruhára és futni kezdtem.Be a tengerbe.Majdnem megmenekültem amikor megbotlottam valamire és hasra estem.
-Minden rendben szerelmem?-segített fel
-Persze.
-Nem ütötted meg magad?Nem fáj semmid?-aggódott tovább
-Megnyugodhatsz jól vagyok.
-Menekülsz előlem?
-Nem, dehogy is.-megcsókoltam.Hosszan.-Megfelel uram?
-Természetesen hölgyem-próbálkozott az akcentussal de nem sikerült neki.
-Ezt még gyakorolnod kell-bokszoltam bele a vállába nevetve
-Miért nem jó?Egyedi akcentus na.Nem akarunk egyet hajókázni?
-Tengeri beteg vagyok.
-Akkor mit csináljunk?-A partra pillantottam ahol az emberek egy kupacban gyülekeztek.És hallottam ahogyan egy ember versenyt hirdet.Gyerekek és felnőttek is indulhattak.De külön volt megrendezve.
-Van egy ötletem-magam után húztam ki a vízből.
-Ez mi?
-Hát ilyen verseny kérlek jelentkezzünk!-könyörögtem neki
-Ha ennyire akarod.-a nyakába ugrottam majd felírtam magunkat a papírra.Először a gyerekek csaptak össze.Aranyos volt de a felnőtteké még viccesebb.Négy csapatra osztottak be minket és egy alján lyukas vödörrel kellett megtölteni egy üveget.A következő feladat, be kellett futni a tengerbe ahol egy nő rózsaszín kalapokat tartott.Ezeket kellett tőle elvenni és visszafutni a partra.Az nyert aki leghamarabb ért vissza.De az utolsó feladat volt a legviccesebb.Egy botkörül megforgattuk a férfiakat majd mikor már szédültek ellöktük őket.Harry azonnal be esett a tengerbe.
-Űristen jól vagy?
-Nem válaszolt csak megpróbált felállni de nem sikerült neki.
-Harry, Harry!-Elröhögte magát
-Bevetted?-ült fel
-Bolond.-löktem vissza a vízbe
-Muszáj volt.-karolt át.
-Jó de többet ne csináld mert megijedtem.Nagyon
-Bocsánat.Ugye nem haragszol?-nézett rám boci szemekkel
-Rád nem lehet haragudni-Pusziltam meg.
-Menjünk enni.
-Éhes vagy?
-Hiszen két óra van.
-Igaz.
-Menjünk étterembe.
-Rendben-Felöltöztem és elmentünk abba az étterembe ahol tegnap voltunk.Egy szőke pincérnő jött ki.
-Buon Giorno!/Jó Napot!-nyávogott és Harrynek illegette magát.
-Buon Giorno!
-Qui ci sono i menu. Raccomando alla vostra attenzione la nostra specialità./
Itt vannak az étlapok. Ajánlhatom figyelmükbe a specialitásunkat.
-E quale sarebbe?/És mi lenne az?
-Bruschetta
-Vi chiediamo per due./Azt kérnénk két személyre.
-Arriva subito. E cosa posso bere?/Azonnal hozom.És italt mit hozhatok?
-Mit iszunk?-fordultam Hazzához
-Én limonádét iszok.Te?
-Akkor én is.Due limonata./Két limonádét.
-Avete capito bene./Hozom.-a lány megfordult és látszólag direkt kidugta a fenekét Harry irányába.Undorodva fordult felém.
-Drágám én erről nem tehetek.-fogta meg a kezem.
-Miért vagy ilyen pokolian helyes?
-Hogy neked tetszek?
-Jogos.-megpusziltam.Megebédeltünk.A pincér nem hagyta a abba a nyomulást.Engem már nem zavart mert tudom hogy Harryt sem zavarta.Kifizettük az ételt majd sétálni indultunk.Csak annyi volt a baj hogy még ott sem volt nyugtunk.A rajongók ott is megtaláltak és nehezen szabadultunk tőlük.Visszamenekültünk a szállodába.
-Így nem lehet nyaralni.-dőltem le az ágyra
-Ne haragudj.-feküd be mellém.A hajamat kezdte birizgálni.
-Nem rád haragszom hanem a rajongókra.
-De részben miattuk van a One direction.
-Igaz.
-Mit csináljunk idebent?
-Hoztam társast.-vettem elő a gazdálkodj okosant.
-Ugye nem fogsz sírni ha veszítesz?
-Inkább te sírj majd életem.-megcsókoltam és játszani kezdtünk





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése