14.Rész Ne kínozz!

18+-OS RÉSZ!
*Harry szemszöge*

Carly már egy órája bent volt.Aggódtam mert nem válaszolt.Féltem hogy kárt tesz  magában.Így betörtem az ajtót.A kádban ült eszméletlenül.A víz körülötte vörös volt a vértől.Ekkor vettem észre hogy az ereit vágta el.Gyorsan kivettem a a vízből és levittem a szálloda orosijába.rögtön ellátták.Bekötötték a kezét és pótolták az elvesztet vért.
-Mondja!Ugye rendben lesz?-kérdeztem a nő vértől de a szememet nem vettem le Carlyról.
-Persze.Nem kómában van hanem alszik.Túl nagy sokk érte a szervezetét.De már egy ideje alszik, tehát hamarosan felébred.-bólintottam és leültem mellé.Két óra múlva nyitotta ki a szemét.
-Kicsim.Annyira megijesztettél.Hányszor leszünk még itt?-megcsókoltam volna a kézfejét de elhúzta a kezét.-Mi a baj?
-Még te kérdezed?-ült föl-Míg én minden percet melyeket veled tölthetek megköszönök Istennek addig te más lányokról álmodozol közben.Neked lehet hogy jó mert egyszerre több ezer lány rajong érted és játszhatsz velük és a szívükkel.De abba mikor gondoltál bele hogy miközben te más lányokkal vagy engem folyamatosan mérgezel.-sírva fakadt-Mit gondolsz miért csináltam ezt?-mutatott a kezére-Talán unatkoztam, vagy ki akartam próbálni valami újat?Mert ha ezt hiszed nagyon tévedsz.Azért csináltam mert szeretlek és ha te nem inkább haljak meg.Vagy tudod mit?-megfogta a kést ami az asztalon volt.A gyümölcs felváságásához volt odatéve.Felém nyútotta a nyelét.-Ölj meg te!Ölj meg és nem kell többet eljátszanod a szerelmedet irántam.-egyre jobban szorította a kést és sírt-Most nem vagy olyan nagy fiú mint amikor megcsaltál mi?-elejtette kést.Láttam hogy a keze tiszta vér-Játsz mással ne velem.-levette a gyűrűjét és hozzám vágta.Kirohant a szobából.Átgondoltam amit mondott és rájöttem hogy teljesen igaza van.Utána futottam.De nem tudtam merre ment.
-Merre ment egy véres kezű lány?-kérdeztem a recepcióstól
-Arra futott.-a tengerpart irányába mutatott
-Kösz-rohantam a tengerpart felé.Nem volt nehéz megtalálni Carlyt.Mert a vízben áztatta a kezét.Közben sírt.Odasétáltam és a vállára tettem a kezem.Ő felpattant és futni akart de elkeptam a kezét.
-Hagyj békén!-rángatózott
-Csak meg akarom magyarázni.
-Ezen nincs mit megmagyarázni.
-De van félreértetted.
-Most mit akarsz hazudni?Hogy rosszul hallottam a csak téged szeretlek Taylort!Ohh persze nem is csaltál meg csak egy hülye ribanc vagyok kinek képzelgései vannak.Mit akarsz még hazudni?-teljesen kikelt magából.Még sosem láttam ilyennek.Kiordítozta magát.Utána meg rátört a véget nem érő sírás.Magamhoz öleltem.Egy ideig hagyta aztán elökött magától és visszament a szállodába.

*Carly szemszöge*
A szobában könnyes szemmel és idegesen dobáltam be a cuccaimat a bőröndbe.Bekötöttem a kezem és hívtam egy taxit.A szálloda előtt vártam de Harry megérkezett.
-Hova mész?
-Oda ahol te nem vagy.
-Kérlek ne menj!Én a legjobbat akarom neked.
-Ha azt akarod akkor hagyj békén.-megérkezett a taxi és beszálltam.
-Dove?/Hova lesz a fuvar?
-London.-egész uton csak bámultam az eget.Hajnalban értem haza.A szobámba menekültem.Bezártam az ajtót.Gyorsan letusoltam m ajd bebújtam az ágyba.De álom nem jött a szememre.Így egész éjjel zenét hallgattam és sírtam.Reggel hullaként keltem ki az ágyból.Felvettem egy farmert és egy elnyűt kockás inget.A konyhában csináltam egy forrócsokit majd ezzel együtt  bezárkóztam a szobámba.Csöndben szürcsölgettem az italomat és Harryn járt az eszem.A telefonom rezegni kezdett.Smsesem érkezett Harrytől.Azt akarta menjek ki a ház elé.Kicsit hezitáltam de végül csk kimentem.De amint kiléptem a szobámból Emilybe ütköztem.
-Na jó ez lehet hülye kérdés de veled meg mi a franc történt?-nem válaszoltam csak kimentem a ház elé.
Ott állt egy csokor rózsával a szokásához híven.Kitépem a kezéből és a földre dobtam.
-Még valami?-megrökönyödve nézett rám.-Sejtettem-megfordultam.A szobámban viszont elhatározásra jutottam.Gyorsan megfürödtem.Rendbe raktam magam és felvettem egy kihívő ruhát:

Harryhez siettem.Mikor kinyitotta az ajtót kissé meglepődött.Nem érdekelt csak megcsókoltam.A falnak nyomott de a még mindig egymást "faltuk".A lábaimat a dereka köré fontam.Ő becipelt a hálóba és ledobott az ágyra.
-Akkor nem haragszol?-Nem válaszoltam csak a pólójánál fogva az ágyra döntöttem.Lehúztam a pólóját és csókolgatni kezdtem az izmos felsőtestét.Felemelte a fejem és felhúzott magához.
-Mit szeretnél?
-Feküdj le velem.
-Biztos ez akarod?
-Igen.-a hátamra fektetett és lehúzta rólam a ruhát.Csókolgatni kezdte a nyakam és egyre lejjebb haladt. Éreztem, hogy kikapcsolja a melltartómat, majd a pántot lehúzza végig a karomon. A fehérneműt a földre dobta, majd előre nyúlva markolászni kezdte a melleimet. Végignézett rajtam, majd a szemembe és egy puszit nyomott ajkaimra. Hanyatt fektetett az ágyon, majd lehúzta a bugyimat és maga mellé dobta. Széttette a lábaimat, majd felnyomta két ujját, s gyors tempóban ujjazott. Folyamatosan ziháltam és néha egy-egy nyögés is kiszaladt a számon, amit Harry egy széles mosollyal jutalmazott.Éreztem, hogy már nem sok kell, s ekkor abba hagyta. Kihúzta ujjait, majd fölém mászva megcsókolt. Csók közben megfogtam a férfiasságát és húzogatni kezdtem rajta a kezemet. Közben ajkaimról áttért a nyakamra és szívogatni, csókolgatni kezdte, miközben én még mindig "rajta munkálkodtam". Egyre jobban zihált, így abba hagytam. Lábaim közé fészkelte magát és a szemembe nézett.Lehúzta a nadrágját az boxerével együtt és a lábaim közé fészkelte magát.
-Biztosan ezt akarod?
-Igen.-lassan belém vezette magát, s én tűrtem a fájdalmat. Várt pár másodpercig, majd lassan mozogni kezdett.
Minden egyes lökése érintette a g-pontomat. Beletúrtam puha hajába és játszadozni kezdtem tincseivel.
- Gyorsabban - ziháltam. Teljesítette kérésemet és gyorsított. Immár őrült tempóban lökött, s egyre hangosabban nyögtünk. Lábaimat dereka köré fontam, s egy mély löket után elélveztem, majd pár pillanat múlva ő is. Lihegve néztünk egymásra, majd egy tincset félresöpörtem a homlokáról, majd arcánál fogva magamhoz húztam és megcsókoltam.Kicsúszott belőlem és az fáradtan az ágyra dőlt.
-Óhh Carly.-ránéztem.Megcsókoltam majd felöltöztem és elrohantam a házból.A szobámba zárkóztam.Ezt azért csináltam hogy kételyekben hagyjam itt.Mert elmegyek.Csak kell pénz repülőgép és valami ahol megszállhatok.Kopogtattak az ajtómon.Emily jött be és neki mindent elmeséltem. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése