#2.Évad 7.rész Az élet igazságtalan öröme

    *kilenc évvel később, Bonnie                        szemszöge*









                                                            /szeptember 06., péntek/
Pontosan kilenc évvel ezelőtt kaptam egy naplót az anyukámtól, a szülinapomra.Ma vagyok 15.Ekkor jelentette be hogy testvérem lesz.Akkor még kislányt akartam de örülök hogy fiú.A neve Kayden de csak Kaynek szólítjuk vagy huncutka mert mindig bajt csinál.De visszatérve a naplóra eddig nem tudtam bele mit írni.Egészen máig amikor az életem nagy fordulatot vett.De kezdjük a elején.

Teljesen átlagos napnak indult.Reggel hatkor szólt az ébresztőm és pedig lecsaptam.Fordultam egyet az ágyon, aminek a következménye az lett hogy leestem róla.Tehát kellemesen ébredtem.Feltápászkodtam és kicsoszogtam a fürdőbe.Letusoltam és hajat mostam.Felöltöztem majd begöndörítettem a hajamat.
Felkaptam a táskámat és lesiettem a konyhába.
-Jó reggelt mindenkinek, remélem ti nem pofára eséssel ébredtetek.-leültem az asztalhoz.
-Ugye nem ütötted meg a padlót?-kérdezte Kay
-Igen, én is szeretlek öcsi.
-Gyerekek!-szólt közbe anya-Elég legyen.Bonnie ma te viszed a tesódat a suliba.Délután pedig dolgozom szóval vigyázz rá.
-De anya!-háborodtam fel, mert pont most cseszte szét a délutánomat.
-Nincs de!-megettem a reggelimet majd az ajtóban vártam a tesómat.
-Gyere már!
-Megyek.-felvette a cipőjét és a táskáját.
-Sziasztok!-kiabáltam
-Sziasztok!Bonnie vigyázz az öcsédre, Kay te..
-Jó!-rácsaptam az ajtót.A buszmegállóba siettem, és Kaydent szinte húztam magam után.A suli előtt a legjobb barátnőm mentett meg.
-Látom az öcséd a vasutas korszakát éli!-jegyezte meg.Megöleltem Avrilt.
-Ja.
-Juj képzeld olyan sztorim van!-így mentünk be az első órára ami ének volt.Csengőig hangosan beszélgettünk.Bejött a tanár és lecsapta a naplót az asztalra.
-Gyerekek a múlt órán mondtam hogy ma..-a mondatot nem tudta befejezni mert nyílt az ajtó és egy fiú lépett be rajta.Csőgatya volt rajta, V nyakú pólóval és egy kötött pulcsival.A haja kócosan omlott a homlokára.A táskája félig volt a vállán.Körbenézett a teremben és leült az egyetlen szabad helyre elém.-Elnézést fiatal úr.Megtudhatnám mi a neve?-nézett rá ingerülten a tanárnő.
-George Sehelley.
-Nos MR.Shelley talán valami elnézést a késésért.Azért késtem mert..
-Ja.Bocs.Elaludtam.-a tanár feje vörös lett majd kifújta a levegőt
-Tehát ott tartottam hogy múlt órán azt ígértem mindenki énekelni fog azt amit szeretne.-kinyitotta a naplót és csukott szemmel bökött egyet.Csak ne én, csak ne én!Imádkoztam.
-Bonnie Styles.-de király.Kisétáltam a tábla éle.
-Nem lehetne hogy zongorázzak inkább.
-Lehetne  csak énekelned is kell.-az az igazság hogy tudok játszani és készültem is.De félek hogy a hangom miatt ki fognak nevetni.Remegő kézzel ültem le a zongorához és játszani kezdtem.Becsuktam a szemem és megpróbáltam kizárni a külvilágot.Megjelent a szemem előtt a szöveg.Énekelni kezdtem:

Story of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
Cause it seems that wrong
Really loves my company

Hes more than a man
And this is more than love
The reason that the sky is blue
The clouds are rolling in
Because I'm gone again
And to him I just can't be true

And I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

I feel it in the air
As I'm doing my hair
Preparing for another day
A kiss up on my cheek
He's here reluctantly
As if I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A lie I didn't have to tell
Because we both know
Where I'm about to go
And we know it very well

Cause I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

Our love
His trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer (a murderer)

No no no no

Yeah yeah yeah

A szám végén kinyitottam a szemem és az osztály felé fordultam.Először Avrilra néztem akinek tátva volt a szája.Majd sorra mindenkire és van akinek még tátva volt a szája, van akinek nagyra nyílt a szeme, de olyan is volt akinek semmi nem volt az arcán.Csak lefelé nézett.Az utóbbiba tartozik George.A tanárnőre néztem aki megtörte a csendet.
-Hát ez csodálatos volt!Valaki a családodban énekes?-Apukám az de nem akartam mondani.Nem szégyenlem csak nem szeretném ha ezért kivételeznének velem.
-Igen valaki.
-És ki az?Hogy hívják?Hátha ismerjük.-mosolygott
-Igen biztos vagyok benne hogy mindenki ismeri.
-Na ki vele, bátran.
-Apukám az.
-És neve van?
-Persze.-segítségkérő pillantást vetettem a barátnőmre, aki értette, hiszen ovi óta legjobb barátnők vagyunk.
-A neve..-kiabált be-Logan Styles
-Én nem is merek ilyen nevű énekest.
-Mert nem is így hívják.Harry Styles.-ekkor okoztam még egyszer nagy döbbenetet az osztálynak.
-Ja igen őt már ismerem.-zavart volt.-Leülhetsz ötös.Az óra többi része kínosan telt.Örültem amikor kicsöngettek.Mint akit kiengedtek a zárdából, olyan érzésem volt.
-Miért mondtad el?-kérdezte Ave
-Nem titkolhatom örökre.-bólintott majd a szekrényekhez mentünk.A folyosón egy szőke, 28 év köröli nő járkált és kérdezgetett gyerekeket.Hozzánk is odajött.
-Sziasztok!Egy modell ügynökségtől jövök és emberek kellenének akik bemutatják a legújabb kollekciókat.Nincs kedvetek jelentkezni?
-Nem.-vágta rá Avril és engem is el akart húzni onnan
-Várj!-rántottam vissza-És ez pontosan mit is takar.
-Heti kétszer be kéne jönni és lefotózunk titeket persze a megadott ruhákban.Ezeket beküldjük egy magazinnak akik eldöntik hogy mit csinálnak vele.És persze jó pénzért.De a kiskorúknak a szülei aláírása kell hozzá.
-Engem érdekel.
-Ez szuper.Akkor adok egy papírt és a nevedet elkérhetem?-adott egy papírt én meg lediktáltam a nevem
-Te teljesen megőrültél?-ordított rám a barátnőm miután elment.
-Nem.Szerintem nincs benne semmi.
-Te nem nézel TV-t?Hány olyan fiatal lány van akit így csábítanak el?Legyen eszed királylány!-egy kicsit igaza volt
-Jó lehet hogy van benne valami.Majd még átgondolom.-több időnk nem volt mert rohannunk kellett órára.Angol óránk volt.Majd töri, tesi és egy magyar.Azért mert kevés óra még nehéz.Órák után hazamentem az öcsémmel.Adtam neki ebédet majd leültem tanulni a szobámba.Nem volt sok így hamar végeztem.Ezek után a papírt forgattam a kezembe amit a nőtől kaptam.Van valami abban amit Avril mond, de nekem tetszik.Viszont lehet hogy van jövőm itt, de énekesként is.Leraktam a papírt és zongorához ültem.Játszottam, közben telefoncsörgésre lettem figyelmes.
-Sziaa királylány!
-Szia Ave!
-Az a nagy helyzet hogy itt vagyok a házatok előtt.Megyünk vásárolni.
-Nem lehet az öcsémre kell vigyáznom.-mindketten elröhögtük magunkat-Öt perc és ott vagyok.-felkaptam a táskámat és Kay szobájába mentem.-Figyu!Falazni kéne.
-Jó.Te végig itthon voltál és vigyáztál rám.
-Ez már tetszik.Jövök neked eggyel.
-Már sokkal jössz.-kirohantam a ház elé és mehettünk.Jól is jött hogy el mentünk.Már be kellett vásárolnom őszre.Csak a tervem nem úgy sült el ahogy terveztem.Mikor hazaértem anya már otthon volt.Megpróbáltam felslisszolni a szobámba, de anya elkapott.
-Kisasszony!-idegesen dobolt a konyhapulton-mit is kértem én tőled reggel?
-Hogy vigyázzak Kaydenre.
-Pontosan.És akkor megkérdezhetem miért mentél el vásárolni Avrillel?
-Mert be kellett vásárolnom őszre és nincs semmi baja a gyereknek.
-Nincs, de lehetett volna.Tudod te mekkora felelőtlenség egyedül hagyni egy kilenc éves gyereket?
-Most miért olyan nagy dráma.Él, a házat nem gyújtotta magára.Hurrá.
-Most nehogy te legyél mérges.Én lehetnék az és az is vagyok.
-Ééés..
-Két hónap szobafogság!
-Edzésre eljárhatok?
-Igen.
-Köszönöm.-felrohantam a szobámba és magara zártam az ajtót.Én mindig szobafogságot kapok úgyhogy ez már nem volt büntetés.Az évek során megtanultam kijátszani a szüleimet.Teljesen nyugottan pakoltam be a ruháimat a gardróbba.Letusoltam és pizsibe felmentem facebookra.Avvel beszéltem.Nem volt neki új hogy szobafogságot kaptam.Ép le akartam lépni amikor bejelölésem érkezett.Rákattintottam.George Lawson.Visszajelölt majd leléptem, mert hallottam apa ingerült hangját ahogy a nevemet kiabálja.Bejött a szobámba, de láttam rajta hogy nem volt ideges.
-Szia.-leült mellém az ágyra.-Anya eléggé pipa rád.Azért küldött hogy beszéljek veled
-Sejtettem.
-Figyelj kicsim!Látom hogy valami bánt téged csak nem mered mondani.
-Nem nincs semmi bajom.Már megszoktam hogy Kayt jobban szeretitek, mert ő a szent.-hadonásztam a levegőben
-Akkor mégis van baj.Miért érzed ezt?
-Mióta ő megszületett nekem szartok a fejemre.Sosem kérdezitek hogy nem baj ha ma vigyáznom kell rá, csak vigyázz rá és ezt parancsban adjátok ki.Még esélyem sincs visszavágni.És anya direkt akkor csinálja ezt amikor másnap megkérdezem hogy elmehetek-e Avrillal valahova.Állandóan én vagyok a második, és ne is próbáld letagadni mert van rá ezer példám.
-Például?
-Mikor a vidámparkban voltunk és mindketten felakarunk szállni a hullámvasútra.Én álltam elöl, ekkor Kayden csak megszólalt és mindketten ugrottatok.
-Tudod hogy hisztis.
-Ja ha így állunk.Mi volt akkor amikor eldöntöttük hogy elmegyünk pizzázni.Meg se nyikkant ösztönösen ő ült előre öt évesen.Gondolom már börtönbe is mennél érte.
-Ez is hiszti.
-Amikor bicikliztünk és mindketten elestünk, te is és anya is rögtön hozzá szaladtatok előbb.
-Még kicsi volt.Te meg nagy és okos kislány.
-Ne gyere nekem ezzel.
-Most is mindent kimagyarázol és várod a percet hogy végre befejezzük ezt a beszélgetést.És nem kell rá sokáig várnod.Menj ki!-kicsit várt majd kiment.Én kulcsra zártam az ajtót.Levettem a bőröndöt a szekrény tetejéről és a legfontosabb ruháimat összeraktam.A tancuccaimat és az összes spórolt pénzemet meg a bankkártyámat.Felöltöztem melegen és megvártam míg mindenki elalszik.Írtam egy  "sok boldogságot Kayel" feliratú levelet.Az öcsémnek hagytam egy macit az asztalon.Mindig irigyelte tőlem.Halkan elmentem otthonról és felhívtam Avet.
-Mi van hajnali egykor?
-Itt vagyok a házatok előtt.Beengedsz?-lerakta-Láttam ahogy felkapcsolja a villanyt majd nyílt az ajtó.
-Mit keresel itt?
-Maradhatok?Reggel mindent elmesélek.-beengedett és felmentünk a szobájába.Kihúzta a kanapéját és magágyazott.Én átöltöztem majd mindketten lefeküdtünk aludni.
Avril és én

George



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése