#2.Évad 5.rész "A papa mikor jön haza?"



*Két és fél évvel később*
           

-Mami, mami.Nézd mit rajzoltam.-szaladt oda hozzám Bonnie hozzám.
-Gyönyörű lett.-megpusziltam és elvettem tőle a rajzot.
-A papa mikor jön haza?
-Hamarosan kicsim, de késő van ideje lefeküdni.-megfürdettem és lefektettem a pici ágyába.
-Mama olvass nekem mesét.-odasétáltam a könyvespolchoz és levettem egy mesekönyvet.Olvasni kezdtem.De a mese felénél halk szuszogásra lettem figyelmes.Összecsuktam a könyvet és az angyalarcú kislányomra pillantottam.Elmosolyogtam és megcirógattam az arcát.Én is elmentem fürdeni majd befeküdtem az ágyba.Olvastam míg Harry ki nem vette a kezemből a könyvet.Csókkal köszöntött majd a mellkasomra feküdt.
-Hol voltál idáig?
-Dolgoztam.
-Bonnie már kérdezte hogy mikor jössz.Hiányzik neki az apukája.
-Nem tudok mit csinálni.Az új dalunkon dolgozunk, rengeteg a dolgunk.De a jó hír hogy holnap nem megy dolgozni.
-Az jó.De én viszont fáradt vagyok ezért aludni szeretnék.
-Megvárod míg megfürdök?
-Megvárom.
Reggel korán keltem és felöltöztem.
Készítettem reggelit.Mikor befejeztem gyerekhangra lettem figyelmes.Tudtam hogy Bonnie hív.Felsiettem hozzá.Álmos fejjel nézett rám.Puszival köszöntöttem majd kiválasztottam neki egy ruhát.Felöltöztettem.
-A papa itthon van?-kérdezte reggeli közben
-Igen.Még alszik.És ma nem megy dolgozni.
-Tényleg?-kivirult az arca
-Igen.-ekkor kicsoszogott a hercegem.
-Jó reggelt szépségek.-engem megcsókolt, a kislányt megpuszilta.Leült mellénk és enni kezdett.Reggeli után én mosogattam.Addig a többiek játszottak a nappaliban.Mikor végeztem leültem én is.Mosolyogva figyeltem ahogy Harry csikizi, míg a lány önfeledten nevet.Egészen addig lehettem ennek figyelője amíg Hazza meg nem fogta a kezem és engem is lerántott a földre.Most már kettőnket csikizett.
-Ne, ne, ne csikizz!
-Miért ne?
-Nem szeretném.
-De azért szeretsz?-abba hagyta a csikizést
-Igen.-megcsókoltuk egymást
-Fúúj-ekkor jutott eszünkbe hogy ott van Bonnie is.
-Mit szólnátok ahhoz hogyha elmennénk a parkba?
-Jó menjünk.-ugrált.Elkészültünk és lementünk a házzal szemben lévő parkba.Bonnie előre futott és elvegyült a gyerekek között a játszótéren.Mi pedig hátra maradtunk.
-Ma még nem is mondtam hogy gyönyörű vagy.
-És fáradt de a világ legboldogabb nője, amiért ilyen gyönyörű családja van.
-Figyelj!Tudom hogy ezt először romantikusabban csináltam de annyit dolgozom hogy nincs rá időm.-értetlenül néztem rá.Ő elővett egy dobozt amiben az a gyűrű volt mint mi már volt rajtam régebben-Hozzám jössz feleségül?
-Igen.-felhúzta az ujjamra a gyűrűt és megcsókolt.Egymásba karolva ültünk le a játszótéri padra.Fél órával később Bonnie is odaszaladt és fáradtan ült le közénk.
-Elfáradtál?
-Nem fáradtam el csaak.-gondolkodott
-Na?
-Csak éhes vagyok.
-De nem rég ettél.
-Tudom.
-Együnk egy fagyit.-ajánlotta fel Harry
-Jó menjünk.-izgő mozgó kislány az biztos.A parkban volt fagyi árus ezért ott vettünk.Én nem ettem de a többiek igen.
-Miért nem eszel mami?
-Én most nem kérek, de amit meghagysz azt megeszem.
-Akkor most direkt hagyjak?
-Nem dehogy is.Egyél csak amennyi jól esik és ha hagysz azt megeszem.-leültünk egy padra és minden jól ment míg Harryt fel nem hívták.Idegesen tekintett a kijelzőre majd félrevonult és ott is ingerülten telefonált.-Baj van?-kérdeztem amikor visszajött
-nem, vagy.Hívott a menedzser és be kell mennem de sürgősen.
-De papa azt mondtad ma nem dolgozol.-szomorodott el.Harry letérdelt elé
-Kicsim.Sietek haza és ígérem amint befejeztük ezt amin dolgozunk elmegyünk, csak mi hárman egy egész hétre nyaralni.
-De szinte egész életemben csak utaztam.Voltam már Olaszországban, Hawaiin, Párizsban, Németországban, Amerikában, Írországban, Kaliforniában.Hova mennénk még?Nincs kedvem.-elhúzta a száját és megpuszilta a lányát.Engem megcsókolt és elment.Igaza van a lánynak.A turnék miatt állandóan repülőn ültem vele mert oda utaztunk , megnéztük a nevezetességeket majd haza.Ötéves létére több helyen járt mint én.
-Én tudom hova mehetnénk!
-Hova?
-Vásárolni.
-Mivel.-állt fel-Én is nőből vagyok ezért le lehet venni a lábamról pár ruhával.-ezen elnevettem magam és elindultunk.Útközben megette a fagyit így beléphettünk minden boltba.A legtöbbe voltunk is sokat vásároltunk.Nagyon sokat nevettünk mert szinte minden boltban divatbemutatót tartott nekem.Felvette a felnőtt női ruhákat amikben úgy járkált mintha rá öntötték volna pedig nagy volt rá.Persze vettünk gyerek ruhákat is.Utoljára bementünk a játékboltba is.Egy macit vettem neki aztán haza mentünk.
Nyolc óra is volt mire hazaértünk.Adtam neki vacsorát majd lefürdettem.Kikönyörögte hogy nézhessen még mesét.Berakta a DVD-t és nézte.Addig én is lefürödtem és elpakoltam a megvásárolt ruhákat.Én is leültem mellé de láttam hogy elaludt közben.Kikapcsoltam a TV-t és felvittem a szobájába.Az ágy elég nagy ezért én is mellé feküdtem.De olyan fáradt voltam hogy elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése