16.Rész Régi barát, ki igaz és örökre velem marad.

Sziasztok!Tudom kicsit rövid lett, de nincs időm írni, mert én is suliba járok.De amit tudok azt megteszem.Itt a rész.:)

A karjába zuhantam és sírni kezdtem.A szerelemtől és a boldogságtól.Ugyanis kinek karjaiban zokogtam nem más volt, mint az én nagyon régi barátom Talia.
-Mi ez a sok könny?
-Elmesélem csak üljünk le!
-Nem!nekem jobb ötletem van mint minid-dobta át válla fölött barna haját
-Egómanóó2 és mi az?
-Töröld le a könnyeidet éés menjünk vásárolni.
-De nekem most ez nem éppen jó.
-Nem érdekel jössz!-belém karolt és a bevásárló központba mentünk.A kedvenc boltomba mentünk be.Bármennyire is kell most a pénz nem bírtam ellenállni is nézelődni kezdtem.
-És miért nem jön jól neked a vásárlás?
-Tudod, el szeretnék menni minél hamarabb és ahhoz pénz is kell.
-Hova mész?
-Vissza Írországba.
-De miért,Hiszen nincs rá okod.Itt mindened meg van.
-Lehet csak.-itt megálltam és elgondolkodtam.-Kíváncsi vagyok apura.
-Jujj ez szerinted illik hozzám?-rángatott ki egy fehér ruhát a sok közül és maga elé rakta
-Igen.Nekem tuti nem találunk ilyesmit.
-De hogy nem.Na de térjünk vissza oda hogy miért voltál olyan szomorú?
-Harry..-szomorodtam el
-Ki?Milyen Harry?
-Harry Styles
-Mi van?-tágra nyílt szemekkel nézett rám.
-Az van hogy sok hír szólt arról hogy Harry Stylesnek új barátnője van.
-És azért vagy szomorú mert nem te vagy az?
-Neem.Pont ez az.Hogy én voltam az a lány.De nem az egyetlen.
-Szóval te jártál azzal de megcsalt és még mindig szereted.
-Leegyszerűsítve nagyjából.
-Jó figyelj!Már nincs az a fiú.Most elfelejted őt és vásárolunk.Tessék próbáld fel!-igen Talia mindig egyenes lány volt és nem szeret lelkizni.-Gyere!-kénytelen voltam felpróbálni három ruhát amiket meg is vettem.



-Nézzünk cipőt!-rángatott a Deichmann felé
-Viszont csak neked kell cipő.
-Rendben.-a lábbelik kiválasztása mindig nehéz és hosszú idő.Szerintem mire megtalálta a megfelelőt minden cipőt ami a boltban volt felpróbált.és ez beletelt két órába, míg besötétedett.
-Hűha.Kell még valami?-fordult felém
-Nem.És nekem mennem kéne.Örültem hogy újra láttalak.-szorosan megöleltem és hazaindultam a sötét utcán.Féltem egyedül de épségben haza értem.Fellopakodtam a szobámba.Az én szobám az utolsó így mindenkiről tudtam mit csinál.Elsőben Louis és Eleunor tévézhettek.Zayn már aludt mert iszonyatosan horkolt.Liam valamit énekelt de vicces volt.Melletük Niall és Erica voltak és nem fogták vissza magukat.Felkuncogtam és berohantam a szobámba.Lefürödtem és melegen felöltöztem mert ilyenkor már hideg van.A konyhában csináltam egy forró teát de ahogy a villanyt oltottam volna le megszédültem.Leraktam a bögrét és a falnak támaszkodtam.Valaki letrappolt a lépcsőn és a konyhába jött.
-Jézus.Szia-ijedt meg tőlem Emily
-Szia
-Baj van?
-Szédülök.
-Gyere ülj le.-egy székre segített leülni-Vettem egy mély lélegzetet és lehunytam a szemem.
-Most már jó.-nyitottam ki.Lassan felálltam és megfogtam a teámat.-Jó éjt.
-Neked is.-a szobámban megittam az italt és lefeküdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése