15.rész Harcos!

Kipihentem ébredtem.Felöltöztem és leszögdécseltem a konyhába.
-Te itthon vagy?-Niall
-Neked is jó reggelt.kivettem a hűtőből a tejet  
-Hogy hogy nem nyaralsz a szerelmeddel?
-El fogok költözni.-hagytam figyelmen kívül az előbbi kérdését.
-Mi?-nézett rám hitetlenül Zayn
-Mindegy.A lényeg hogy a maradék néhány napot szeretném a barátaimmal tölteni.
-És Harry?
-Gondolom jól el van Taylorral.
-És te ezt ilyen könnyen viseled?-felmutattam a kezeimet.Mindenki eltátotta a száját.Én csak vállat vállat vontam és megreggeliztem.Indultam volna a városba mert van egy kis elintézni valóm.
-Várj elviszlek.
-Nem kell Zayn.
-De arra megyek.És gyorsabban odaérsz.
-Honnan tudod hova megyek?
-Arra megyek amerre te.
-Most inkább egyedül mennék.-kiléptem az ajtón.Az éjszaka folyamán lehűlt levegőtől kirázott a hideg.Felhúztam a pulcsim cipzárját és elindultam.Busszal fél óra alatt ott voltam.A bank automatához léptem és levettem összes pénzt ami a számlámon volt.Gyorsan beraktam a borítékba a kötegnyi bankjegyet és a bolt felé vettem az irányt.A reggel megszemléltek alapján megvettem a szükséges dolgokat.Úgy éreztem kész vagyok így haza felé vettem az irányt.De a busz Harry háza előtt lerobbant.A sors keze.Tudja hogy mikor kell nekem keresztbe tenni.Elsétáltam a ház alatt.Az ablakon belestem.Elkaptam egy pillanatot.Egy vörös hajú lányt ölelgetett.Életemben először sajnáltam egy olyan lányt aki egy látszatra csodálatos emberrel van.A lány hirtelen felpattant és behúzta a függönyt.Akkor eszméltem fel a bámulásból.Hazasiettem és elpakoltam a vásárolt élelmiszereket.
-Hol voltál?-felsikítottam
-Niall.-a szívemre tettem a kezem-A frászt hoztad rám.
-Hol voltál?-kérdezte teljesen nyuggottan
-Majd mindent elmondok.Ma főzök ebédet és ebéd után elmondom.
-Rendben.De akkor eggyel több személyre főzz.
-Niall hányszor mondjam hogy a hasad nem külön ember?-nevettem fel
-Mi?Jajj nem.Most vendéget várok.
-Valami lány?
-Igen.
-És szép?
-Ismersz nem?Akkor tudod hogy mindenképp az.
-Szerelmes vagy.-beleboxoltam a vállába és kiküldtem a konyhából.Nekiálltam főzni.Paradicsom krémlevest csináltam.Másodiknak húsgombócokat krumplival.Megterítettem és mire csöngettek pont kész lettem.Niall nyitott ajtót és bevezetett egy szőke vékony és mosolygós lányt.
-Sziasztok!-integetett.Mindenki várta mi lesz.-Erica Mohn vagyok!
-Carly Horan.Niall húga.örülök hogy megismertelek.-törtem meg a csendet.Mindenki bemutatkozott majd ebédeltünk.A mosogatóba süllyesztettem a koszos edényeket és kiültük a nappaliba.
-Azt mondtad ebéd után mondandód van.
-Igen van.
-Halljuk.
-Nem szeretnék mellé körítést se azt hogy visszatartsatok.Elhatároztam hogy új életet kezdek.
-Mi?
-Mit csinálsz?
-Mi van?-kérdésekkel bombáztak
-Hagyj mondjam végig.Visszamegyek Írországba és minden kapcsolatot megszűntetek.Persze Niall, Emily beszélünk de nem szeretnék mással kapcsolatban maradni.
-És és..-láttam hogy Emily arcán legördül egy könnycsepp.Gyorsan magamhoz öleltem.
-Kérlek ne haragudj.
-Mi lesz a tánccal?
-Abbahagyom.
-Harry miatt van minden igaz?
-Részben.
-És semmivel nem tudlak marasztalni?
-Semmivel.
-Akkor kénytelen vagyok elfogadni.Csak annyit kérek hogy vigyázz magadra.
-Vigyázni fogok.
-És mikor indulsz?-bámult maga elé Niall
-Pár nap múlva.-ezután a mondat után síri csend ült a társaságra.Mindenki gondolkozott kivéve Ericat.Ő feszengett köztük.Elegem lett a hallgatásból.Felpattantam és elrohantam otthonról.A közeli parkba mentem.Ez a hely gyönyörű.A vizet bámultam.És a körülöttem lévő embereket.Mindenki boldog és élvezi az életet.Nekem is ezt kéne tennem de nem megy.Félek hogy Írországban sem meg sehol sem fogom elfelejteni.
-Fájdalmas dolog a szerelem igaz?-lépett mellém valaki.Nem néztem rá.
-Nagyon.-ráemeltem a tekintetem és szó szerint a karjába zuhantam.






                                                                     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése