6.Rész Don't let me go!

Reggel Harry már nem volt mellettem.Lassan keltem ki az ágyból és kicsoszogtam a konyhába.Az asztalon reggeli, egy virággal és üzenet volt.Az állt benne hogy el kell mennie fotózásra a fiúkkal.Kirakott egy ruhát a hálóba.És majd jelentkezik.A levél elolvasása után megreggeliztem és bementem a fürdőbe.Kicsit illetlen voltam, de lefürödtem majd felvettem a ruhát amit nekem vett elő.Csak azt tudnám honnan vannak ilyenei:
A hajamat kifésültem és mielőtt indultam volna egy kicsit rendet raktam.Elmosogattam, beágyaztam és széthajigált ruhákat, használati tárgyakat a helyére raktam.Majd felkaptam a táskám és elindultam haza.Útközben megnéztem a telefonom.Húsz nem fogadott hívás Emilytől.És egy sms a nőtől tegnapról.Azt mondta szeretné ha kipróbálnám a balettot.Ezen röhögtem egy darabig.Én és a balett.Én   sosem fogok balettozni.Legalábbis nem áll szándékommal.A jó kedvemnek egy utcai tánccsata vetett véget.Imádom az ilyeneket.Általában mi nyerünk.Épp egy elég béna srác versenyzett a jobb ellen.Rögtön oda mentem.Mikor befejezték persze hogy a jobb nyert.És nagyképűen tárta szét a ezét.
-Na ki akar még?-fordult körbe.Ebből elegem lett és bátran léptem előre.Mindenki csak húú-zott, az a srác meg lenézően röhögött.-Nem tudod kivel húztál ujjat kislány!-röhögött
-Hát ezt inkább én mondanám.-mondtam magabiztosan majd elkezdtem táncolni.Eleinte mindenki csak bámult, mert ezt nem tudták hova tenni.Majd egyik elkezdett biztatóan tapsolni és ha már egy csinálja jött a többi is.Egyre gyorsabban és felbátorodva csináltam a lépéseket.Ezt azért is élveztem mert láttam hogy a fiú arcáról egyre hervad a vigyor.Most már csak nézett és ahogy láttam azon gondolkodott hogy mit csináljon.Aztán amikor láttam hogy már egy kicsit megijedt abbahagytam.Önelégülten ránéztem majd egyet hátra léptem, jelezve hogy ő jön.Csinált valamit ami az előbb még a legjobb volt.Nem volt rossz de lehetett volna jobb is.Hamar abbahagyta, látva hogy nem veheti fel ellenem a versenyt.Fáradtan ült le a kőre kicsit távolabb én meg odamentem hozzá.
-Carly vagyok-nyújtottam a kezem
-Alex-legyintett.Visszahúztam a kezem
-Egész jól nyomod.Van bandád?
-Kösz.Te is jó vagy.És csak volt, de kiraktak mert nem tartottak jónak.Azóta az az álmom hogy megmutassam nekik hogy jobb vagyok.Minden évben összehozok egy csapatot a Bandák háborújára, de sosem fogok nyerni.-sóhajtot
-Az én bandám az Exact!Mi fogunk indulni pontosan egy hónap múlva a Végső ütközeten.Még egy kicsit sincs kész a koreográfia.Ha akarod eljöhetsz megnézni minket.De ez nem teljesen hip-hop műfaj.
-Hanem?
-Kevertem két műfajt hogy egyedi legyen és bebiztosítsam magunkat.Szerintem nagyon jól néz ki.
-És akár ma is mehetek?
-Gyere!Tudod hol van a mostani fiatalok legkedveltebb helye?
-Persze.Oda járok én is.
-Na!Akkor mond a pultosnak hogy én hívtalak.A pultos neve pedig Lola.
-Kösz!És szerinted be fog jönni a stílus?
-Tutira.na léptem, majd este ütközünk.Szia.
-Csáá.-köszönt lazán.Boldogan indultam haza.De ez a boldogság otthon hamar elszállt.Emily mérges és aggódó arcával találtam szembe magam.Először szorosan megölelt majd eltolt magától és megpofozott.
-Annyira aggódtam érted, de ennyit érdemlek hogy egy telefont sem kapok hogy mi van veled!Áruld már el hol voltál!-kiabált
-Balett előadáson, majd Tayler elkapott, lefeküdtem vele, de Harrynél aludtam és este lesz egy vendégünk edzésen.-hadartam.
-Te lefeküdtél Tayyel!-rázott meg erősen.
-Igen, de nyugi nincs semmi bajom, mert leszállt rólam mielőtt elmentem volna.Harry nem haragszik, tehát tekintsük meg nem történtnek.Viszont sokkal fontosabb dolgokról kell beszélnünk!
-Miről?
-Ugye hamarosan költözünk, de ennek semmi nyoma sincs.El kéne kezdenünk pakolni.
-Igaz.Majd szerzek dobozokat.
-Jó.De az ütközetig egy hónap van.
-Jól állunk.Már a felét tudják nagyon jól.Ma veled is elpróbáljuk.
-Akkor az is pipa.Viszont ma párbajoztam egy sráccal aki egész jó.ma megnézi az edzést.
-Jó nézze, de nem fog velünk fellépni.-tette fel a mutató ujját.
-Nem fog velünk fellépni.-ismételtem a mondatot.
-Ahhj gyere ide!-ölelt meg szorosan.-Nagyon aggódtam érted.Azt hittem valami bajod esett.-szorongatott
-Nincs bajom.Nem történt semmi.-toltam el magamtól mert már megfulladtam.-Felhívom Niallt a költözés miatt.
-Oké, de akkor kihangosítva!
-Rendben.-beszögdécseltem a nappaliba és tárcsáztam Niall számát.
-Szia!
-Sziaaa.-mondtuk kórusban
-...sztok.-javította magát
-Azért hívlak hogy tisztázzuk a költözés időpontját.
-Legyen egy hét múlva!
-Oké.
-Na de nekem le kell tennem mert öt perc múlva kezdünk.Szia.-rakta le gyorsan
-Akkor el kéne kezdenünk pakolni!-tapsolt kettőt Em
-Jaja.-mondtam boldogan és bementem a szobámba.Mivel nem túl nagy viszonylag hamar megvoltam.A ruháimat szortíroztam és kupacokba rendeztem.Majd  többi dolgomat is előkészítettem.Nincsen sok cuccom mert alig vagyok itthon.Miután kész voltam átmentem Emilynek segíteni.Ő is ugyan úgy pakolt mint és, de neki több ruhája van mint nekem.Nagy nehezen összerendezkedtünk.Leültünk a nappaliban.
-Éhes vagyok!
-Én is.
-Elmegyünk vagy rendelünk.Vagy csinálunk valamit.-gondolkodtam
-Rendelünk-vágta rá egyből
-Mit rendelünk?
-Pizzát, tudod milyet, addig keresek valami jó filmet.
-Ööö szerencsésebb lenne ha filmet néznénk.-mutattam a TV-nek nevezett romhalmazra
-Igazad van.-mondta nevetve.Én megrendeltem a pizzát, ezalatt Emily pedig megkereste a filmeket.Elég sok van mert a TV sosem működött a legjobban.Vagyis nehezen lehet befogni a csatornákat.Az Egy boltkóros naplója című filmet választottuk.Tipikus csajos film.És pizzával még jobb volt.Mindketten nagyon sokat nevettünk.De mennünk kellett edzésre.Gyorsan összeszedtük a cuccunkat Siettünk a szállásra.Alex már ott volt a többiekkel együtt.Mosolyogva figyeltem őket majd elmentem átöltözni.
-Na akkor kezdjük!-tapsoltam.Mindenki felállt.Olyan jó érzés volt hogy mindenki tud mindent.Pont ahogy elképzeltem.És ma megcsináltuk az egész táncot.Készen állunk.Már csak gyakorolni kell.
-Mára ennyi volt!-fejeztem be az órát.
-Yeahh!Készen vagyunk!-kiabált Lexa
-Ünnepeljünk!-indult a már kifelé tartó vagány csak után.Természetes mindenki ment utánuk.Én előbb visszaöltöztem majd mentem én is.Leültem a pulthoz.
-Mond honnan szedted ezt a Alex gyereket?-nézett a fiúra tátott szájjal Lola
-Úúú-böktem oldalba
-Neem is.-vedekezett-De ha már itt tartunk ott a herceged!-bökött az ajtó felé-Odafordultam és valóban Harry állt elég érdekes szerelésben.De úgy is helyes volt.Odaszaladtam hozz és a nyakába ugrottam.
-Szia!-lépett egyet hátra, mert eléggé meglöktem
-Szia.Bocsi csak boldog vagyok.
-Semmi gond, de boldogabb lennél ha eljönnél velem sétálni.
-Megyek.Csak szólok Emilynek.-mutattam az éppen táncoló barátnőmre
-Menj csak.-odasétáltam hozzá és kirángattam a táncolók közül.
-Ezt most miért csináltad?
-Elmegyek Harryvel és gondoltam szólok.
-Ja oké.Vigyázz magadra.-ölelt meg szorosan-Szia.
-Szia.-visszamentem hozzá majd kézen fogva elindultunk.Hosszú séta után Harry azt mondta üljünk le egy padra.
-Carly!-fogta meg a kezem-Már régóta el akartam mondani neked valamit, de ezt egyszerűbb egy dalban.
-Ígérem, nem engedlek el.-mosolyogtam, majd lassan közeledtem felé, míg össze nem értek ajkaink.Csókunk közben hirtelen eleredt az eső.Mindketten belemosolyogtunk a csókba, majd Harry a kezemnél fogva felrántott és elkezdett velem futni egy kávézóba.Mire odaértünk mindketten eláztunk.
-Még vizesen is gyönyörű vagy.-söpört ki egy ázott hajtincset az arcomból.
-Nem, de azért köszi-pirultam el
-Nem szeretem ha egy lány magát szidja.De feltennék neked egy fontos kérdést.-és nyelt egy nagyot.-Leszel a barátnőm?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése