#2.Évad 9.rész Te vagy az ok!

Korán keltem, mert megszoktam hogy hatkor felkelek.Lefürödtem és elkészültem:
Majd nem tudtam mit csinálni ezért a telefonom rendet raktam a képek közt.Végül nem töröltem egyet sem, mert rájöttem hogy mind emlék és a legtöbb Avrillal van.









Rengeteg emlék jutott eszembe.Ebből kifolyólag kíváncsi voltam anya emlékeire ami benne volt a naplóba.Felnyitottam az ő részénél és olvasni kezdtem.Annyira belemélyedtem hogy végig olvastam.Ekkor értettem csak meg hogy min is ment keresztül.Én eddig azt hittem normális élete volt és apával egy "szerelem első látásra" szerelem volt, de rosszul hittem.Nagyon nehéz élete volt és soha másra nem vágyott jobban, csak arra hogy egyszer ő is boldogan élhessen.Úgy éreztem ez meg is lehetne csak én mindig bajt csinálok és aggódnia kell miattam.Elővettem a telefonomat és tárcsáztam.
-Szia kislányom!Elárulnád hogy mégis hol vagy?-
-Ne aggódj.Jó helyen vagyok, de nem megyek haza.
-Mi az hogy nem jössz haza?Most azonnal megmondod hol vagy és érted megyek!-kiabált a telefonba
-Nem.Itt sokkal jobb nekem mint gondolnád!
-Ne idegesíts fel még jobban.
-Annyit elárulok hogy nem a városban vagyok.De tökéletes helyem van.-letettem és kikapcsoltam a mobilom.Még csak hét óra volt.Három órám volt még míg mindenki felébred.Ezért elhatároztam hogy elmegyek várost nézni.Felvettem egy barna, bőr dzsekimet.Nem nagyon tudtam hova mehetnék, ezért csak elindultam jobbra.De egy újságárusnál megakadt a szemem.Apa képe volt rajta.Odarohantam és felkaptam.

Megdöbbentő hírek a sztárról: Harry Styles

Mint tudjuk a család élete nehezen indult de minden egyenesbe jött és így is maradt egészen néhány nappal ezelőttig.Ugyanis az idősebbik lányuk, Bonnie elköltözött otthonról egy modell iskolába.De erről a sztár nem nyilatkozott.Viszont annál megdöbbentőbb az a hír ami nem rég látott napvilágon.Ezt inkább halljuk Harry szájából: Igen megtettem.Van egy gyönyörű feleségem és két gyermekem.De amit tettem ez előtt történt.Minden akkor kezdődött amikor összevesztünk Carlyval.Más fiúval látni nagyon rossz érzés volt, bár tudom hogy én is ezt tettem vele.A fiú helyett nekem kellett volna ott állnom mellette.És dühös lettem.Szörnyű dolgot tettem, amit nem kellett volna és viselem a büntetésem.-az énekes szeme könnybe lábadt miközben ezt mesélte.

Eldobtam az újságot és szaladni kezdtem a reptérre.
-Mikor indul gép Londonba?
-Negyed óra múlva indul egy, de ha jegyet szeretne venni akkor csak turistára  tudok adni.
-Az is tökéletes.
-A csomagjait..
-Nincsen, csak adja már mert nagyon sietek.-kapkodva szálltam fel a gépre.Egy órába se telt már ott is voltam.Fogtam egy taxit és elég hamar hazaértem.
-Anyaa!-kiabáltam és körbefutottam a házat.A szobájában volt és sírt.-Anya.
-Bonnie!-letörölte a könnyeit-Te hogy hogy itt vagy?
-Olvastam az újságot.Mond hogy ez csak egy hazugság!-lehajtotta, megrázta a fejét
-Sajnos nem.
-És most mihez kezdünk?-mondtam most már én is sírva
-Azt nem tudom.De te hol voltál eddig?
-Én elmentem egy modell iskolába.
-Hogy mit csináltál?
-Ne haragudj.Én csak ideges voltam és hamisítottam az aláírásodat és felvettek, de nagyon jó mert mindent megkapok és vannak barátaim is.Kérlek ne haragudj-hadartam
-Nem haragszom.Én is hibás vagyok mert igazad van talán tényleg megpróbáltam rád rakni az én feladataimat és rád hárítottam a hibáimat.Te ne haragudj!
-Nem haragszom.Csak légyszíves igazolod a hiányzásomat?
-Persze.Rendbe hozom magam és visszaviszlek.Majd bemegyek apádhoz.
.Köszönöm-szorosan megöleltem.Lent a nappaliban megvártam.Kocsiba ültünk, visszamentünk a suliba ahol márt folytak az órák.Anyával bementünk az igazgatóhoz aki megértette a helyzetünket és figyelmen kívül hagyta hogy elmentem.Csak arra kért többet ne tegyek ilyet.A papírokat anya is aláírta így szinte semmi sem változott.Elbúcsúztam tőle és megígértem hogy majd hívom.Bementem órára, hiszen ez kötelező.

*Carly szemszöge*
Még hosszasan bámultam a lány után, még akkor is amikor már rég nem láttam.Biztos vagyok benne hogy ő a világ legjobb gyermeke.beültem a kocsiba és bementem Harryhez a börtönbe.
-Carly, szerelmem úgy örülök hogy bejöttél.Tudtam hogy te sose hagysz el.-megakart ölelni de figyelmen kívül hagytam és csak leültem.-Már meg se ölelsz?
-Nem fogok ölelgetni egy gyilkost.
-De..
-Nem.Mégis hogy képzelted, nem gondoltál a következményekre.Mit fognak szólni az emberek?Másik négy fiúnak tetted tönkre az életét.És még nem beszéltem a családodról.Mit mondjak Kaynek.A fiadnak aki mindig is példaképként tekintett rád?Mit fog rólad gondolni?
-Mond azt hogy hirtelen el kellett mennem.A gyereknek ne mond el az igazat.Kérlek.
-Nem.Viseld a következményeket, mert te vagy az ok.Bonnie pedig tudja.És az egész világ mert megírta a sajtó.Felejtsd el hogy még egyszer lásd Kaydent, Bonniet de főleg engem.-lecsaptam az eljegyzési gyűrűnk az asztalra és elindultam kifelé.
-Carly!Carly ne tedd ezt velem!-üvöltött utánam és utánam is futott volna ha le nem fogják a rendőrök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése